Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل سوم مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها» با نام «فوق لیسانسه‌ها» به تهیه‌کنندگی رضا جودی و کارگردانی سروش صحت از نیمه  آبان ماه روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

در طول تحصیل یک دانشجو، همیشه گذراندن واحد پایان‌نامه دغدغه است و سریال «فوق لیسانسه‌ها» در این فصل به پشت پرده‌ های این موضوع پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته «مسعود» با بازی  امیرحسین رستمی در قسمت پایانی این سریال،  پایان نامه خود را ارائه داد که می‌توانید چگونگی آن را مشاهده کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دفتر سعادت آباد، مرزداران، شهرک هما، کلانتری مرزداران، بیمارستان جم، دانشگاه خوارزمی، میدان انقلاب و شهرک راه آهن بخشی از لوکیشن‌های سریال «فوق لیسانسه‌ها» بود.

از بازیگران اصلی این سریال می‌توان به هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، بیژن بنفشه خواه، عزت الله مهرآوران، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، متین ستوده، افشین سنگ‌چاپ، فرخنده فرمانی‌زاده، پریسا مقتدی، مریم سرمدی، حسن نوری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، آیدا نامجو، عرفان‌ برزین و رویا میرعلمی، سام‌نوری، علی آش مند، ایمان خیراندیش، شیما جهانگیری، شیما بخشنده، محمد مهدی علامه زاده و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو

یوونتوس در پایان فصل جاری با ساندرو خداحافظی می‌کند و از همین حالا به فکر یافتن جایگزینی برای او افتاده‌است

طرفداری | قرارداد الکس ساندرو با یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این مدافع برزیلی پس از نزدیک به 9 سال، بیانکونری را ترک خواهد کرد.

به گزارش گاتزتا دلواسپورت، یوونتوس برای جانشینی ساندرو، وندل 30 ساله را زیر نظر گرفته‌است. وندل از سال 2021 برای پورتو توپ می‌زند و در فیفادی اخیر برای اولین بار به اردوی تیم ملی برزیل دعوت شد. او در جدال‌های برزیل با انگلیس و اسپانیا، 90 دقیقه برای سلسائو به میدان رفت و عملکرد نسبتا خوبی را هم به نمایش گذاشت. وندل در فصل جاری 26 بازی برای پورتو انجام داده و آمار 4 گل و 3 پاس گل را به ثبت رسانده‌است. قرارداد این بازیکن با باشگاه پرتغالی در سال 2025 به اتمام می‌رسد و او از سوی وبسایت ترنسفرمارکت، 5 میلیون یورو ارزش‌گذاری شده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ هنرهای نوری مشهد تا پس از پایان شب‌های قدر تعطیل می‌شود
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • انجام روزانه ۴۰۰۰ متر مکعب ترانشه‌برداری در جاده جدید سرخس
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • ۱۰۴ نفر در خراسان جنوبی برای اولین بار خون اهدا کردند
  • نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو
  • حمایت از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی در قالب برنامه «فن‌تز»