Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار شیرزاد از امکان کنترل آثار هنری مسروقه در سطح بین الملل با استفاده از بانک اطلاعاتی اینترپل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار «هادی شیرزاد» در تشریح این خبر گفت: استفاده از بانک‌های اطلاعاتی سازمان اینترپل یکی از مهمترین ابزار مبارزه با سرقت و قاچاق آثار هنری و فرهنگی است.

 

رئیس پلیس بین الملل ناجا افزود: این بانک اطلاعاتی، شامل توضیحات و عکس‌هایی از بیش از 50 هزار اثر و تنها پایگاه داده در سطح بین المللی، برای ارائه اطلاعات ثبت شده پلیس درباره آثار هنری سرقت یا گمشده، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: کشورهای عضو سازمان اینترپل، اطلاعات مربوط به این اهداف را ارائه و کارشناسان سازمان، آنها را به پایگاه داده اضافه می‌کنند، بر اساس سیستم پردازش داده سازمان اینترپل، فقط نهادهای معتبر دفاتر مرکزی ملی و سازمان های خاص بین المللی مانند یونسکو، شورای بین المللی موزه ها و مرکز بین المللی مطالعه و حفاظت از املاک فرهنگی می‌توانند اطلاعات ارائه شده را در این پایگاه بارگذاری کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر روش‌های داده سنتی، کاربران می‌توانند با بارگیری و تأیید تصویری از هر اثر هنری و با استفاده از نرم افزار تطبیق تصویر بانک اطلاعاتی اینترپل، جست و جوی خود را ارتقاء دهند.

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد انتخابات مجلس مسجد مسجد روز دانشجو انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد خطبه های نماز جمعه قاچاق اموال فرهنگی سردار شیرزاد پلیس اینترپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)

نشست خبری تشریح برنامه‌های بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه‌السلام) و تشریح ویژه‌برنامه‌های چله رضوی امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت با حضور فرهاد قائمیان مدیر این رویداد در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری باغ زیبای تهران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073731 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • پایان مرحله اول داوری بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی 
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند