Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:47:48 GMT

۱۱ هزار جهادگر به ملت ایران خدمت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۳۴۳۰

۱۱ هزار جهادگر به ملت ایران خدمت می‌کنند

ضرغام پرنیان روز یکشنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و تجلیل از کارآفرینان موفق بسیجی در همدان اظهار داشت: جهادگران در انعکاس خدمات جهادی قصور دارند در حالیکه باید هنرمندانه فعالیت های خود را بیان کنند تا مردم به فعالیت های این قشر پی ببرند.

وی با بیان اینکه دنبال ترویج گفتمان جهادی از رسانه ملی هستیم، گفت: این رسانه برنامه هایی را تولید و پخش می کند که ارزش معنوی و اثر تربیتی ندارد در مقابل خدمات ۱۱ هزار فعال در گروه های جهادی در قالب یک گزارش کوتاه پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس مجمع عالی جهادگران کشور اضافه کرد: برای گروه بزرگ جهادگران، نظام نامه ای تدوین شد که خدمات این قشر، بهتر، درست، با کیفیت و نظام مند تر به مردم ارائه شود.

وی ادامه داد: در این راستا شوراهای جهادی در شهرستان ها و استان ها تشکیل شد که کارشان سیاستگذاری، برنامه ریزی و تهیه خوراک فکری است.

پرنیان بیان کرد: در نشست اخیر جهادگران در مشهد که با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور برگزار شد، سند نوسازی حرکت های جهادی که پیش نویس آن تدوین شده بود، اصلاح، چکش کاری تکمیل شد.

وی یادآوری کرد: در حوزه کار جهادی رهبر معظم انقلاب در دیدار خصوصی با جهادگران نکات ظریفی فرمودند که نکات ۹ ماده ای پیام معظم له در مشهد واکاوی و تفسیر شد.

نایب رییس مجمع عالی جهادگران کشور با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب نگاه جدیدی به حوزه جهادی دارند افزود: تاکید ایشان به اینکه گفتمان جهادی به گفتمان عمومی تبدیل شود، موید این است که معظم له روی جهادگران حساب ویژه ای باز کرده اند.

پرنیان با اشاره به اینکه امید اصلی رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به چشم انداز بیانیه گام دوم، به نیروی همتراز انقلاب است، تاکید کرد: این نیرو کسی است که با وجود اینکه وظیفه ذاتی در سیستم اجرایی ندارد اما از خوشی عید و فراغت تابستان می گذرد تا برای مردم کار کند. 

وی با بیان اینکه معظم له روی شما جهادگران سرمایه گذاری کرده اند و توقع دارند، گفت: در 40 سال گذشته با وجود اینکه خدمات زیادی صورت گرفته اما اگر کج سلیقه گی ها، سیاست زدگی ها و جنگ و دعواهای سیاسی نبود، امروز نقطه محرومیتی وجود نداشت.

نایب رییس مجمع عالی جهادگران کشور اضافه کرد: امروز بسیاری از محرومیت ها که توسط جهادگران رفع می شود سیستم اجرایی کشور باید آن را سر و سامان می داد.

وی با بیان اینکه جهادگران پرچم محرومیت زدایی را در دست گرفتند افزود: جهادگران در برابر عده ای که به شعارها و وعده های خود عمل نکرده و اعتماد مردم را تنها با کلام جمع کردند، ساکت نمی نشیند.

وی یادآوری کرد: سیستم امنیتی کشور در برابر عده ای آشوب طلب خویشتن داری کرد؛ اما این خبرها نیست که با چهار مورد ترقه بازی بتوان در جامعه مشکل ایجاد کرد چراکه ایران ۳۰۰ هزار شهید برای بقای این انقلاب تقدیم کرده است نمی گذارد جامعه به این راحتی از دست برود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 جامعه رهبر فرزانه انقلاب رهبر معظم انقلاب مشهد ملت ایران قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه

حسین رضایی امروز با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری در دیدار با پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سعدلو مدیر درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: این گروه جهادی با نیت و میل خدمت به مردم و نیز تحمل سختی‌ها سعی می‌کند گرهی از مشکل مردم باز کند که یقینا مورد رضایت پروردگار و بندگانش واقع خواهد شد.

محمود پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این دیدار به گزارش عملکرد خدماتی که طی دو سال اخیر از سوی گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه انجام شده اشاره کرد و افزود: با روحیه جهادی برآمده از متن دین، با همکاری همه واحد‌های مجتمع مس سرچشمه و گروه جهادی شهدای صنعت مس با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی هدفمند به اقشار نیازمند جامعه و نیز ترویج گفتمان حرکت‌های جهادی شروع به کار کردیم و طی دو سال اخیر خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های متخلف عمرانی، علمی، درمانی و ... نثار این خانواده‌های بی بضاعت شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۳ هزار و ۸۰۹ مورد خدمت در بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی و پرستاری، دامپزشکی، آموزشی، سبدکالا و ... در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در نقاط محروم استان کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شد.

پورقاسمی بیان کرد: همچنین با افزایش خدمات طی پارسال، ۱۱۲ هزار و ۸۵۲ مورد خدمت در انواع مختلف پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، عمرانی، جهیزیه، سبد کالا، هدیه کفش، بیمارستان صحرایی و اهدای کالاپزشکی و دیگر خدمات انجام شد.

وی تصریح کرد: سال قبل بالای ۱۴ اردوی جهادی و درمانی برگزار کردیم و امسال هم نخستین اردوی درمانی را قرار است برای خانواده‌های تحت پوشش موسسه‌های خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • هنرمندانی که از غزل رهبر معظم انقلاب استقبال کردند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است