Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی برابر شهر خودرو و صعود به صدر جدول، این موقعیت را دارد تا با پیروزی برابر پیکان در هفته چهاردهم، موقعیتش در بالای جدول را حفظ کند.

اکبر کارگرجم در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: به موقعیت پیکان در جدول نباید توجه کرد. این تیم پتانسیل این را دارد که تیم‌های بزرگ را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت آبی پوشان گفت: نقطه قوت بزرگ تیم پیکان در خط حمله این تیم است. فرکی مهاجمان خطرناک و چارچوب شناسی در اختیار دارد که برای هر خط دفاعی خطرناک هستند. بهترین گلزن لیگ نیز برای این تیم بازی می‌کند که یک خطر بالقوه برای هر خط دفاعی می‌باشد. 

وی افزود: البته نقطه ضعف پیکان هم کاملا مشخص است. آنها همانقدر که در حمله خطرناک هستند، در دفاع آسیب پذیر می‌باشند و آبی پوشان می‌توانند از این ناحیه به آنها ضربه بزنند. 

مدافع پیشین آبی پوشان تصریح کرد: این بازی برای استقلال بسیار مهم است چون آنها را در صدر جدول ماندگار می‌کند. امیدوارم حاشیه‌های دو سه روز اخیر در این بازی تاثیر نگذارد و همان استقلالی را مقابل پیکان ببینیم که در هفته‌های اخیر مقابل حریفان دیده بودیم. 

کارگرجم با اشاره به غیبت دیاباته به دلیل محرومیت گفت: او یکی از بهترین بازیکنان فعلی لیگ است و این از خوش شانسی پیکان است که در این بازی حضور ندارد. مطمئن هستم که غیبت دیاباته در این بازی کاملا احساس خواهد شد.

کد خبر 4791774 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پیکان تهران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان والیبال کشتی آزاد لیگ برتر والیبال مارک ویلموتس تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم ملی فوتبال ایران فوتسال تیم فوتبال تراکتور تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب به سخت‌ترین شکل ‏ممکن موفق شد از حریف چمپیونشیپی خود، کاونتری، عبور کرده و ‏جواز صعود به فینال جام حذفی را به دست بیاورد. شیاطین سرخ که ‌‏3-0 جلو بودند در نیمه دوم این برتری را با تساوی 3-3 عوض کردند ‏تا در نهایت به لطف ضربات پنالتی از سد حریف ضعیف‌تر بگذرند. ‏

عملکرد ضعیف در بازی دیشب باعث شده فشارها بر اریک تن‌هاخ ‏بیش از پیش افزایش یابد. مطبوعات انگلیسی پر است از ‏گزارش‌هایی درباره قطعی بودن اخراج تن‌هاخ در تابستان پیش رو. ‏

بعد از بازی دیشب کاپیتان یونایتد مقابل رسانه‌ها قرار گرفت. ‏صحبت‌های او نشان داد که تن‌هاخ حالا دیگر حمایت رختکن را هم از ‏دست داده است. چرا که کاپیتان حاضر نشد مقابل رسانه‌ها علنا از ‏مربی‌اش دفاع کند تا آخرین سنگر هم برای تن‌هاخ فرو بریزد. ‏

برونو فرناندز در پاسخ به این سوال که آیا موافق است که تن‌هاخ به ‏نشستن روی نیمکت یونایتد ادامه دهد گفت:" فکر کردن به این ‏مسائل کار ما نیست. ما مالکانی داریم که به این مسائل رسیدگی ‏می‌کنند. مدیران باشگاه هم کارشان را انجام می‌دهند. ما بازیکن‌ها ‏فقط درباره عملکرد در زمین فوتبال مسئولیم و وظیفه ما این است ‏که صد در صدمان را در زمین بگذاریم". ‏

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • هشدار اردن درباره عواقب خطرناک حمله اسرائیل به رفح
  • پاسخ اسرائیل به ایران ضعیف بود | نمی‌خواهم برای مردم اسرائیل داستان‌سرایی کنم
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • تقویم نجوم اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ + دانلود جدول
  • تقویم نجوم اردیبهشت‌ 1403 + دانلود جدول