Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@08:16:21 GMT

کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در ۱۴ استان

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۳۵۳۳

کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در ۱۴ استان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است که طی فردا و پس فردا (۱۸ و ۱۹ آذر ماه) در استان‌های سمنان، تهران، البرز، قزوین، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان و شمال فارس و طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۹ و ۲۰ آذر ماه) در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی ۴ تا ۸ درجه دمای کمینه کاهش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجله چهار گوشه ایران

در پی این وضعیت جوی، آسیب به محصولات درختی باقی‌مانده در این استان‌ها و مصرف بالای شبانه حامل‌های انرژی پیش‌بینی می‌شود.

از این رو برداشت هر چه سریع‌تر محصولات باقی‌مانده در باغات، اقدامات پیشگیرانه در خصوص مدیریت حامل‌های انرژی و به کارگیری تمهیدات لازم توصیه می‌شود.

کد خبر 468611 برچسب‌ها آب و هوا - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، روح الله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ساعاتی از امروز شدت رگبار‌ها همراه با پدیده رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای به شکل نقطه ای، منجر به بارش‌های قابل توجهی به میزان کمتر از پنج میلیمتر در پاره‌ای از نقاط استان می‌شود.

او تصریح کرد: فردا سه شنبه بارش خفیف باران در استان و پس فردا چهارشنبه آسمان استان تا پایان هفته صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: کاهش نسبی دمای صبحگاهی برای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال می‌رود به طوری که دمای کمینه در برخی از نقاط استان ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می‌شود.

روح الله زاهدی افزود: فامنین و قهاوند با ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و رزن با پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم