Web Analytics Made Easy - Statcounter

الوانی با تقدیر از خدمات کارکنان مرکز پزشکی حج و زیارت به منظور ارائه خدمات به زائران بیت‌الله الحرام و عتبات عالیات در سال ۹۸، گفت: شاکله اساسی کار در جمعیت هلال احمر داوطلبانه و انسان‌دوستانه است.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: «جمال الدین الوانی» برنامه‌ریزی مدون، هماهنگ و منسجم برای تسهیل در فرآیند درمانی حجاج در عملیات بهداشت و درمان حج را یکی از مسائل مهم و پر اهمیت دانست و گفت: باید تلاش کرد تا پیش از نزدیک شدن به موسم حج با برگزاری نشست ها و جلسات کارشناسی به بررسی نقاط قوت و ضعف سنوات قبل پرداخته و موانع و مشکلات را مرتفع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در ادامه با تاکید بر اهمیت هم‌افزایی نیروها و بهره‌گیری از تجارب گذشته بخش بعدی سخنان خود را به تشریح کلی مباحث مرتبط با حج اختصاص داد و بیان کرد: این که زائران خانه خدا پس از عزیمت به مکه مکرمه و مدینه منوره هیچگونه دغدغه‌ای برای موضوعات بهداشتی و درمانی نداشته و به عبادت بپردازد، وظیفه ماست و البته این مهم میسر نمی شود مگر با تلاش مضاعف و بازنگری در شیوه فعالیت ها.

 

وی با یادآوری ضرورت توجه به بار معنوی این سفر بزرگ در زندگی هر مسلمان، خلوص در نیت و کار تیمی اعزامی به حج را بسیار مهم برشمرد و افزود: نیت های خالص و خدایی عوامل تیم درمانی می‌تواند زمینه‌ساز خدماتی بهتر و بی نقص در به زائرین خانه خدا شود.

الوانی با تبیین برخی از مهمترین سیاست‌های اصولی عملیات بهداشت و درمان حج به تخصیص زمان برای حل و رفع مشکلات موجود اشاره و تصریح کرد: البته فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی نیز در این زمینه بسیار موثر و کارآمد خواهد بود.

 

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به نقش بی بدیل رسانه‌های گروهی در اشاعه و انعکاس فعالیت‌های خداپسندانه کارکنان و داوطلبان مرکز پزشکی حج و زیارت اشاره کرد و افزود: اصحاب قلم و رسانه می‌توانند با انتشار اخبار در جامعه علاوه بر ایجاد فضای شفاف و عاری از هرگونه شائبه به تبلیغ فعالیت‌های داوطلبانی این نهاد خدمتگزار کمک کرده و بلکه می توانند در زمینه آموزش نکات و اصول اساسی به زائرین موثر باشند.

 

الوانی در پایان با تاکید بر سرلوحه کار قرار دادن منویات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر خدمت به ضیوف الرحمان خاطرنشان کرد: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری باید تلاش کنیم تا زائران خانه خدا، حجی با کمترین مشکل داشته باشند.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد مجلس شورای اسلامی مجلس فعالیت های مسجدی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد دانشجو الوانی پزشکی حج و زیارت حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله و گلاویز شدن حیرت‌انگیز خرس با زن پیرانشهری

مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی پیرانشهر اعلام کرد: یک بانوی میانسال در مناطق کوهستانی روستای لگ‌بن این شهرستان بر اثر حمله خرس از ناحیه سرو صورت به شدت زخمی شد.

عزیز ابراهیم نژاد شامگاه سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وی که برای جمع‌اوری گیاهان کوهی به روستای لگ‌بن در مسیر پیرانشهر به مهاباد رفته بود ناگهان با حمله خرس مواجه می‌شود.

وی اضافه کرد: این قلاده خرس پس از حمله به این بانوی میانسال با وی گلاویز شده و وی را از ناحیه سر و صورت به شدت زخمی می‌کند.

مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی پیرانشهر گفت: با اطلاع به مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ این شهرستان، آمبولانس این مرکز به روستا اعزام شد و با توجه به نزدیکی مسیر فرد مجروح شده برای مداوا به بیمارستانی در شهرستان نقده اعزام شد.

وی از روستاییان و گردشگران این منطقه خواست: هنگام کوهپیمایی در مناطق کوهستانی به دلیل احتمال حمله حیوانات وحشی از جمله خرس و گرگ از تک‌روی و جدا شدن از گروه خودداری کنند.

روستای لگ‌بن در ۳۵ کیلومتری پیرانشهر و در مسیر جاده پیرانشهر - جلدیان - مهاباد مشهور به جاده «سه‌ری میدان» قرار دارد.

شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • حمله و گلاویز شدن حیرت‌انگیز خرس با زن پیرانشهری