Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده دو مدال طلا در پارالمپیک شایعه پناهندگی‌اش را تکذیب کرد و گفت که هرگز چنین کاری نخواهد کرد. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

محمد خالوندی دارنده دو مدال طلا در پارالمپیک 2012 و 2016 در رشته دوومیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به شایعه پناهندگی‌اش اظهار داشت: من در کرمانشاه هستم و این موضوع هم شایعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزوود: من در حال حاضر تمریناتم را پیگیری می‌کنم. پس از مسابقات جهانی سال گذشته کمی با آسیب‌دیدگی مواجه شدم و همین مسئله مرا از تمرینات دور کرد، اما کار را آغاز کرده‌ام تا بتوانم به رکوردهایم نزدیک شوم.

دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا در پرتاب نیزه گفت: قبل از اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی امارات که چند هفته قبل صورت گرفت، در تهران حضور داشتم و حتی به فدراسیون نیز رفتم.

خالوندی در پاسخ به این سوال که چرا چنین موضوعی پیرامون او مطرح شده است؟ عنوان کرد: مسافرت خانوادگی به هر جایی امکان‌پذیر است و این می‌تواند در ترکیه باشد. من حتی به شمال هم که می‌روم، 10 تا حرف پشت سرم درست می‌کنند. برخی سعی می‌کنند چنین شایعاتی را به ورزشکاران مطرح و دیگر چهره‌های سرشناس وصل کنند، اما درست نیستند. من عِرق زیادی به کشورم دارم و خاک ایران را با دنیا عوض نمی‌کنم.

بودجه وزارت ورزش، کمیته‌ ملی المپیک و پارالمپیک در سال 99 چقدر است؟

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دوومیدانی پارالمپیک 2020 توکیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوومیدانی پارالمپیک 2020 توکیو دوومیدانی پارالمپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به ریاست غفور کارگری در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، این نشست به ریاست غفور کارگری رئیس و با حضور سید محمدپولادگر سرپرست کاروان، مریم کاظمی‌پور نایب رئیس بانوان، علی اصغر حسن‌زاده سرپرست دبیر اجرایی و مسئول ستاد دائمی بازی‌ها، جلیل کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون ورزرش‌های جانبازان و توان‌یابان و مدیران کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

معرفی تیم‌های راه‌یافته به بسکتبال باویلچر پارالمپیک پاریس

 

در این نشست ضمن بررسی مصوبات جلسه پیشین در خصوص انجام تست‌های سنجش و نیز ارزیابی عملکرد ورزشکاران، شیوه تهیه مکمل‌ها و نحوه در اختیار قرار دادن آنها به ورزشکاران و سایر موارد گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • واکنش مجری زن به شایعه ممنوع الکار بودنش + فیلم