Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@07:38:56 GMT

گوشت گوسفندی ۱۵ هزارتومان ارزان شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۳۷۵۴

به گزارش اکوفارس، علی‌اصغر ملکی در گفتگو با مهر، با اشاره به رکود سنگین در بازار گوشت قرمز، گفت: به دلیل عدم خرید و تقاضای مردم، بازار راکد است و در حال حاضر، مغازه داران هر کیلوگرم شقه بدون دنبه با کیفیت را بین ۸۰ تا نهایت ۸۳ هزار تومان، خریداری می‌کنند و با ۱۰ درصد سود، آن را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: قیمت گوشت گوسفندی نسبت به حدود دو ماه قبل، بین ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان کاهش یافته؛ به نحوی که آن زمان، مغازه‌داران گوشت گوسفندی را کیلویی ۹۵ هزار تومان خریداری می کردند؛ اما الان حداکثر قیمت آن ۸۳ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه افزایش قیمت دلار، انگیزه صادرکنندگان را برای صادرات دام بالا برده است، گفت:حجم انباشت دام به اندازه ای که برخی افراد عنوان می کنند نیست و کسانی که وزارت جهاد را برای صادرات تحت فشار قرار داده اند، به دنبال فروش دام با قیمت های بالاتر در کشورهای همسایه هستند.

ملکی ادامه داد: با افزایش قیمت دلار، انگیزه قاچاق نیز بالا رفته و براساس اطلاعاتی که به ما رسیده، در مناطق غرب کشور از جمله کرمانشاه، بانه و پیرانشهر، این کار در حال انجام است؛ این در حالی است که قاچاقچیان دام را به کشور عراق می برند و به دینار آن را می فروشند که این کار، سود بالایی نصیب آنها می کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر ۴۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (۲۹ فروردین۱۴۰۳) به ۴۴ میلیون و ۱۰۰ هزارتومان و سکه طرح قدیم به ۴۱ میلیون تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان، ربع‌سکه ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان و سکه یک گرمی ۷ میلیون و ۱۰۰ هزارتومان است.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۷۶۹ هزار و ۸۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • (اینفوگرافیک) با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟ (اینفوگرافیک)
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳