Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس بریتانیا از دستگیری یک زن و یک مرد پس از انتشار ویدئویی خبر داد که نشان می داد یک زن به یک دختر مدرسه ای نوجوان مسلمان در یک اتوبوس حمله کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «آناتولی»،پلیس بریتانیا از دستگیری یک زن و یک مرد پس از انتشار ویدئویی خبر داد که نشان می داد یک زن به دختر مدرسه ای نوجوان مسلمان در یک اتوبوس حمله کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این ویدئو نشان می دهد که یک زن 40 ساله یک دختر نوجوان 14 ساله را مورد ضرب و شتم قرار داده و یک مرد هم فریادهای اسلام هراسانه بالای سر او سر داده است.

 

پلیس گفت که گزارش هایی از مشارکت این زن و مرد در دیگر اقدامات نژادپرستانه هم دریافت شده است.

 

در روز حادثه هم ابتدا با پلیس تماس گرفته شد تا به « Nursery Tavern» در «شفیلد» برود و در آنجا از این زن و مرد که حرف های نژادپرستانه می زدند خواسته شد تا محل را ترک کنند اما کمی بعد ویدئویی از همین زن و مرد منتشر شد که مشارکت آنها در حمله به یک دختر 14 ساله را نشان می داد.

 

مسئولان مدرسه این نوجوان 14 ساله ای در بیانیه ای نوشتند: ما می دانیم که برخی از دانش آموزان ما از سوی بعضی افراد جامعه مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

 

 در این بیانیه آمده است: ما از دانش آموزان و خانواده های آنها به هر طریقی که لازم باشد،حمایت می کنیم.

 

اسلام هراسی در انگلیس از زمان حملات تروریستی سال 2017 در لندن و منچستر به شدت افزایش پیدا کرده است.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس روز دانشجو همایش کریمه اهل بیت س انتخابات خبرگان رهبری و مجلس انتخابات مسلمان اسلام هراسی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل 3 دختر نوجوان را با خود برد

فرماندار عنبرآباد گفت: سه دختر نوجوان در ارتفاعات مردهک کله جک این شهرستان در جنوب کرمان در جریان سیل مفقود شدند.   به گزارش ایلنا، یزدان افشاری‌پور روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: از سوی اداره کل عشایری جنوب کرمان و فرمانداری به خانواده های عشایری اطلاع داده شده بود که محل را هنگام سیلاب ترک کنند اما این خانواده‌ها حاضر به جابه جایی نشده بودند.   وی با اشاره به تلاش امدادگران برای یافتن این افراد تاکید کرد که یکی از این افراد زنده پیدا شده و جست و جو برای سایرین ادامه دارد.   به گفته افشاری پور، این نوجوانان ۱۲، ۱۷ و ۲۰ ساله بودند.   وی همچنین اظهار داشت که ۴۰ راس دام هم در این منطقه مفقود شده است.   به گزارش ایلنا، بارش شدید باران از روز گذشته (سه‌شنبه ) در برخی از مناطق استان کرمان آغاز شده و تا روز پنجشنبه ادامه دارد. سازمان هواشناسی با اعلام هشدار قرمز بر سیل و آبکرفتگی طی این سامانه تاکید کرد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد جاری شدن سیل در جزیره کیش (فیلم) سیل در سیستان و بلوچستان / قطع برق و مسدود شدن راه ۱۵۴ روستا

دیگر خبرها

  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • مفقودی ۳ دختر نوجوان در سیل عنبرآباد
  • سیل 3 دختر نوجوان را با خود برد
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر