Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@23:56:09 GMT

تاج برای انتخاب ویلموتس مشورتی با ما نکرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۳۷۹۷

تاج برای انتخاب ویلموتس مشورتی با ما نکرد

پرویز مظلومی، پیشکسوت باشگاه استقلال با تمجید از عملکرد سرمربی ایتالیایی این تیم تأکید کرد که از این مربی باید حمایت شود.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره وضعیت این تیم اظهار داشت: ما بیشتر قایم می‌شویم که چیزی از ما نپرسید. با این حال خدا را شکر وضعیت استقلال خوب است و آنها در صدر جدول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره پرداخت نشدن دستمزد استراماچونی که برای استقلال مشکل ایجاد کرده است، اظهار داشت: با تحریم‌ها شرایطی به وجود آمده که سخت است. ناجوانمردانه فشارهایی را به ایران وارد و برای ما مشکلاتی ایجاد کردند. تا چند وقت پیش که در جریان بودم، حقوق بازیکنان و مربیان خارجی را نقدی می‌دادیم، اما الان شرایط طوری است که برخی بازیکنان و مربیان دریافت نمی‌کنند. باشگاه مشکلی برای پرداخت نقدی ندارد و واریز به حساب مشکل ایجاد می‌کند و امکان مسدود شدن حساب ‌آنها وجود دارد و به همین دلیل ریسک نمی‌کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره اینکه مهدی تاج گفته بود برای آوردن ویلموتس با پیشکسوتان فوتبال مشورت کرده و آیا با او مشورتی صورت گرفته است یا نه، تصریح کرد: خیر، هیچ صحبتی با ما نشد. فکر می‌کنم کمیته فنی بیشتر در این خصوص نظر داده است. هرچند آنها هم صحبتی نمی‌کنند، با این حال باید صحبت کنند و بگویند که آیا آنها انتخاب ویلموتس را تأیید کرده‌اند یا نه. تاج هم شاید با پیشکسوتان مشورت کرده است، اما مجموعاً در مدیریت‌ها خیلی مشورتی با پیشکسوتان نمی‌شود و تصمیم فردی گرفته می‌شود که بیشتر به مشکل می‌خوریم.

بیشتر بخوانید:

زوج دیاباته و قائدی مثل فیل و فنجان می ماند

مظلومی در واکنش به اینکه چرا قرارداد ویلموتس منتشر نمی‌شود و می‌گویند این قرارداد محرمانه است، گفت: اکنون لیست بازیکنان و مربیان لیگ برتری به فدراسیون فوتبال شفاف اعلام می‌شود. دلیلی ندارد برای مربیان تیم ملی اعلام نشود. شفاف‌سازی باید صورت بگیرد و آیا شفاف‌سازی فقط برای مربیان و بازیکنان داخلی است؟ چه ایرادی دارد قرارداد مربیان خارجی هم منتشر شود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود استراماچونی پس از دیدار با پیکان ایران را به نشانه اعتراض ترک می‌کند، اظهار داشت: ان‌شاءالله این اتفاق رخ نمی‌دهد. باید از استراماچونی هم تشکر کنیم که کاری کرده است هواداران استقلال خوشحال باشند. تلاش زیادی می‌کند و با انگیزه است و مثل خیلی مربیان دیگر نیست تا تعطیلی می‌شود بلیت بگیرد و برود. او حتی خیلی از تعطیلاتش را در ایران پشت سر می‌گذارد. فکر نمی‌کنم به آنجا برسد، اما به‌هرحال مشکل او باید حل شود. وقتی با خانواده‌اش به ایران آمده، باید به لحاظ مالی تأمین شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین مهدی تاج پرویز مظلومی مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در نشست هیات اندیشه ورز، استاد یاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت نقش استاد یاران و سرمربیان حلقه‌های صالحین سپاه قدس گفت:تقویت باور‌های دینی و افزایش آگاهی‌های مردم در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه سیاسی مهم‌ترین رسالت حلقه‌های صالحین است.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن امروز با استفاده از ابزار رسانه تلاش می‌کند تا جنگ رسانه‌ای راه بیندازد و از اتفاقات اخیر نیز سو استفاده کرده افزود: باید هوشیار بود و در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن جوانان را آماده کنیم.
وی همچنین به اجرای طرح عفاف و حجاب اشاره و تصریح کرد: اجرای درست این طرح نیازمند همکاری همه مسوولان و مردم است وباید طبق قانون با نا هنجاری‌ها برخورد شود. 
 نماینده ولی فقیه در گیلان از همه مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین خواست نسبت به وظایف خود جدی عمل کرده و اهتمام داشته باشند تا جوانان با قهرمانان دینی و ملی خود بیشتر آشنا شوند.
فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این نشست با تقدیر از تلاش‌های حلقه‌های صالحین گفت: تربیت ۸ میلیون جوان در طراز انقلاب ومومن در کشور از اهداف اجرای برنامه‌های حلقه‌های صالحین است و سهم گیلان در این حوزه ۲۵۰ هزار جوان است که باید این امر جدی گرفته شود.
سردارحمید دامغانی همچنین آموزش و توانمند سازی ارکان شبکه تربیتی در حوزه تعلیم و تربیت را مهم برشمرد و ازمربیان حلقه‌های صالحین خواست برای این امر اهتمام داشته باشند. 
حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این نشست بر افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های حلقه‌های صالحین تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم این تغییر در میدان عمل مشهود باشد. 
دراین نشست همچنین احکام ۱۲ نفراز استاد یاران و سرمربیان حلقه‌های صالحین گیلان به آنان اهدا شد.

دیگر خبرها

  • بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است
  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه
  • مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست