Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@09:44:22 GMT

احتمال بازگشت دستیار کی روش به تیم ملی ایران؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۳۸۳۶

در شرایطی که شایعات زیادی پیرامون جدایی مارک ویلموتس از تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده، بسیاری از کارشناسان معتقدند چرا در زمان حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی یک مربی ایرانی کنار او نبود تا از این سرمربی پرتغالی نکات مهم را بیاموزد و در چنین روز‌هایی بتوان او را حداقل برای مدت کوتاهی سرمربی تیم ملی کرد؟

اخبار ورزشی- در حالی که بسیاری از فوتبالدوستان توجهی به اطراف خود ندارند، اما در واقع شخص مورد نظر کارشناسان در حال حاضر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکار آقاجانیان  که از زمان حضور کی‌روش در ایران، به عنوان مربی فعالیت کرده، حالا بدون تیم است و می‌تواند بهترین گزینه برای هدایت موقت تیم ملی باشد. آقاجانیان در این سال‌ها کنار کی‌روش تجربیات زیادی کسب کرده و با شناخت زیادی که از بازیکنان تیم ملی دارد می‌تواند گزینه مناسبی برای تیم ملی یا حداقل مشاوره در کار‌های فنی باشد.

همه اینها در شرایطی است که ویلموتس هنوز رسما از تیم ملی ایران جدا نشده، اما اخبار حاکی از آن است که کار فدراسیون فوتبال با مرد بلژیکی به پایان رسیده است. همچنین از برانکو ایوانکوویچ و یکی، دو گزینه دیگر هم به عنوان جانشین ویلموتس در تیم ملی ایران نامبرده می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مارکار آقاجانیان تیم ملی ایران تیم ملی دستیار کی روش مارکار آقاجانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه سپاهان، به منظور تقویت و انسجام بیشتر تیم فوتبال، جلال امیدیان و میگوئل تکسیرا به عنوان دستیار به کادر فنی سپاهان اضافه شدند.

امیدیان طی سال‌های ۷۲ تا ۷۹ بازیکن سپاهان بوده است؛ امیدیان همچنین سابقه حضور در تیم‌های پیکان، مس کرمان و ذوب‌آهن و نیز حضور در تیم‌های ملی جوانان، امید و بزرگسالان ایران طی سال‌های ۷۵ تا ۸۱ را در کارنامه دارد.

وی همچنین در عرصه مربی‌گری در تیم‌های سپاهان، گل‌گهر، ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در کنار مربیانی چون فرهاد کاظمی، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی فعالیت کرده است.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان لازم می‌داند از همراهی باشگاه آلومینیوم اراک، مدیرعامل و سرمربی محترم این باشگاه که در راستای پیمان خواهرخواندگی بین دو باشگاه، زمینه این اتفاق را فراهم نمودند، تقدیر نماید.

همچنین میگوئل تکسیرا که فصل گذشته نیز کنار کادر فنی سپاهان حضور داشت، مجدداً به کادر فنی پیوست.

تکسیرا پیش از این ۵ سال متوالی روی نیمکت سپاهان به عنوان دستیار در کنار امیر قلعه‌نویی، محرم نویدکیا و ژوزه مورایس حضور داشته است.

کد خبر 6080175

دیگر خبرها

  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند
  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • احتمال بازگشت ‌اسرائیل به جنگ‌ سایه‌ها
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • هوای استان کرمانشاه در شرایطی پایدار
  • قاسم‌پور در چه شرایطی حضور در آلبانی را از دست می‌دهد؟
  • کاپیتان و ملی‌پوش اسبق: من هم اگر جای کاپیتان استقلال بودم، همان کار را می‌کردم