Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: هنوز تصمیمی برای انتخاب جایگزین سرمربی تیم والیبال باشگاه‌ شهرداری ارومیه نگرفته‌ایم.

پیمان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد جدایی مصطفی کارخانه از تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: طرفین توافق کردند و کارخانه از تیم والیبال شهرداری ارومیه جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیت کارخانه برای والیبال ارومیه قابل احترام است. به هر حال او از سرمایه‌های والیبال ایران به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: سلامتی کارخانه برای همه مهمتر از هر موضوع دیگری است. امیدوارم با بهبودی کامل بازهم شاهد حضور مصطفی کارخانه در کنار والیبال ایران باشیم. به صلاحدید پزشک معالجِ وی مقرر شد تا این تصمیم گرفته شود. به هر حال حضور در کنار تیم فشارها و استرس‌هایی دارد که ممکن است خسارات جبران نا‌پذیری برای وی به همراه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه عنوان کرد: بدون شک از تجربیات و مشاوره‌های کارخانه در باشگاه شهرداری ارومیه استفاده خواهد شد. برای انتخاب سرمربی جدید هم هنوز تصمیمی گرفته نشده است. در انتظار تشکیل جلسه کمیته فنی هستیم تا این موضوع را با دقت پیگیری کنیم. 

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ارومیه والیبال کارخانه شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است

رضایی در جلسه علنی امروز از واگذاری سهام باشگاه استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس انتقاد کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واگذاری سهام تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس طی تذکری شفاهی، گفت: اکثر فعالیت‌ها و استقرار این هلدینگ در استان بوشهر است و این بی عدالتی است که در حالی که هزینه‌ها و مشکلات محیط زیستی آن نصیب مردم استان می‌شود، پول و سود آن برای دیگران باشد.

وی بیان کرد: در شرایطی که مدارس و بیمارستان‌های استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و باشگاه‌های ورزشی ما از حداقل امکانات برخوردار نیستند، نباید سرمایه هلدینگ خلیج فارس که متعلق به بازنشستگان است، از جیب مردم ما برداشته شود و خرج سلبریتی پرخرج شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از رئیس جمهور و مسؤولان مربوطه تقاضا داریم جلوی این کار را بگیرند، چرا که اقدامی کاملاً غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب برای رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟