Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@19:50:08 GMT

رفع تعهد ارزی صادرکنندگان به عراق و افغانستان

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۳۹۰۴

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت صمت، داود شهرکی افزود: نظر به اینکه گروهی از صادرکنندگان به عراق و افغانستان، تاکنون در مهلت های قبلی اطلاعات را در سامانه ثبت نکرده و موفق به ثبت اظهارنامه‌های خود در سامانه یاد شده و متعاقباً رفع تعهد ارزی مربوطه نشده‌اند، مجدداً امکان ثبت اطلاعات مربوط توسط این افراد تا 22 آذر ۹۸ در سامانه جامع تجارت به آدرس nwms.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir (بخش درگاه ثبت اطلاعات پروانه‌های صادراتی افغانستان و عراق) فراهم شده است.

شهرکی تاکید کرد: صادرکنندگانی که در بازه زمانی 97/1/22 لغایت 97/5/16 از بازارچه های مرزی به کشورهای افغانستان و عراق صادرات داشته اند، صرفاً تا تاریخ 22 آذرماه سالجاری مهلت دارند در سامانه جامع تجارت نسبت به درج اظهار نامه های صادراتی خود اقدام تا بانک مرکزی پس از تایید اصالت اظهارنامه نسبت به رفع تعهد ارزی آنان اقدام نمایند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افغانستان تجارت خراسان جنوبی سازمان صنعت معدن و تجارت عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی استان سیستان در ۳ روز اتفاق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر، فیروز قاسم‌زاده، سخنگوی صنعت آب درباره آخرین وضعیت بارش در استان‌های جنوبی خاطرنشان کرد: بارش‌های جنوب‌شرق کشور به‌ویژه در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان با مقادیر بی‌سابقه بارشی در روزهای ۲۸ تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در حالی به‌وقوع پیوست که در ۵ ایستگاه باران‌سنجی بارش‌های بالای ۲۰۰ میلیمتر ثبت شد و ایستگاه زرآباد نیز با بارش بالای ۲۷۰ میلیمتر رکورد، بی‌سابقه‌ای را ثبت کرد.

وی افزود: متوسط بارش استان سیستان و بلوچستان حدود ۱۰۰ میلیمتر است که در این سامانه بارشی، بیش از ۵۰ درصد بارش استان تحقق یافت و بارش استان نسبت به متوسط بلندمدت بیش از ۶۰ درصد رشد را ثبت کرد.

سخنگوی صنعت آب کشور گفت: آمارهای ثبت شده در این سامانه بارشی حاکی از شدت این سامانه نسبت به چرخند حاره‌ای گونو سال ۸۶ و بارش‌های دی سال ۹۸ بوده و در اثر این بارش‌ها، تقریباً تمامی سدهای منطقه سرریز کرد.

قاسم زاده ادامه داد: سد کهیر که در سال گذشته به بهره‌برداری رسید، بیش از ۳۰۰ میلیون مترمکعب ورودی داشت که با حجم خالی ایجاد شده در مخزن قبل از وقوع سیل، به‌خوبی مدیریت شد و مازاد سیلاب بی‌سابقه را با حداقل مقادیر جریان به پایین دست منتقل کرد.

کد خبر 6082438

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی استان سیستان در ۳ روز اتفاق افتاد
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • برنامه های حوزه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳
  • بروز رسانی علت نوسانات سامانه نسخه الکترونیک
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران