Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@16:16:17 GMT

دنی بلیند: مانه کریستیانو رونالدوی جدید است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۴۰۱۳

دنی بلیند: مانه کریستیانو رونالدوی جدید است

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال هلند به ستایش از سادیو مانه پرداخت و او را کریستیانو رونالدو جدید دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، سادیو مانه در فصل جاری با پیراهن لیورپول عملکرد درخشانی از خود نشان داده است. این مهاجم سنگالی در لیگ جزیره ۹ گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن قرمز پوشان آنفیلد بوده و سهم به سزایی در یکه‌تازی آنها در صدر جدول رده‌بندی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنی بلیند ستاره سابق فوتبال هلند و آژاکس به ستایش از مانه پرداخت و او را با  کریستیانو رونالدو مقایسه کرد.

او گفت: مانه کریستیانو رونالدوی جدید فوتبال است البته او قبل از هر چیز باید بتواند قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورد. او یک مهاجم تمام عیار است که همه ویژگی‌های یک فوتبالیست خوب را دارد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال هلند ادامه داد: مانه توانایی گل زدن با هر دو پا را دارد و ضربات سر را هم خیلی خوب می‌زند. او همکاری خوبی با دیگر بازیکنان تیمش دارد و اصلا بازیکن خودخواهی نیست. او از بازیکنان مدرن حال حاضر فوتبال جهان است که می‌تواند بسیار بهتر از این هم ظاهر شود. سادیو مانه از نظر ذهنی و جسمی در وضعیت خوبی است و یک بازیکن کامل است.

لیورپول با ۴۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و با نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود ۱۱ امتیاز اختلاف دارد و این نشان می‌دهد که قرمز پوشان آنفیلد از هر زمان دیگری به کسب عنوان قهرمانی در لیگ جزیره نزدیک هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سادیو مانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، ترانه علیدوستی بازیگر مشهور سینما است که مادرش در یک ویدیو، از ابتلای فرزندش به بیماری ناشناخته صحبت کرده و از مردم خواسته است برای وی دعا کنند.
ترانه علیدوستی با علی منصور ازدواج کرده است، اما این بازیگر برخلاف بسیاری از سلبریتی‌ها چندان درباره زندگی مشترکش چیزی نمی‌گوید و تصویری منتشر نمی‌کند. ترانه علیدوستی صاحب دختری به نام حنا است. او علاوه بر بازیگری، در حوزه فعالیت‌های اجتماعی نیز حضور چشمگیری دارد.



ترانه علیدوستی بازیگر محبوب و مشهور کشورمان متولد ۲۲ دی ۱۳۶۲ در تهران است. او در دبیرستان در رشته تجربی تحصیل کرده و دارای دیپلم کامپیوتر است و به زبان انگلیسی نیز تسلط زیادی دارد.

خانم بازیگر، فرزند نادره حکیم الهی مجسمه‌ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان سابق فوتبال است.

مادر ترانه علی دوستی در یک ویدیویی از هواداران ترانه علی دوستی خواست تا برایش دعا کنند.

دیگر خبرها

  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • فاینورد با جهانبخش قهرمان جام حذفی هلند شد