Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج شجاعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پایان زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، ۳۳ داوطلب در این شهرستان نام‌نویسی کردند که از این تعداد، چهار نفر از نمایندگان ادوار گذشته هستند.

وی اضافه کرد: از بین داوطلبان انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در این شهرستان، چهار نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا، ۲ نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بقیه دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از مجموع داوطلبان در مهاباد تنها یک زن دیده می‌شود، افزود: جوان‌ترین داوطلب ۳۱ سال سن دارد و مسن‌ترین داوطلب نیز دارای ۶۶ سال سن است که از طیف‌های مختلف جامعه شامل اعضای هیات علمی دانشگاه، روسای ادارات و دستگاهای اجرایی مختلف این شهرستان هستند.

وی با اشاره به کاهش ۲۸ درصدی تعداد داوطلبان انتخابات در مهاباد نسبت به دوره قبل  گفت: در دوره دهم مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ۴۶ نفر ثبت‌نام کرده بودند که در این دوره  تعداد داوطلبان ۱۳ نفر کاهش پیدا کرده است.

«شجاعی»، گفت: تعداد داوطلبان در دوره نهم مجلس شورای اسلامی در مهاباد نیز ۱۲ نفر بود که در مقایسه با دوره یازدهم این تعداد، ۲۱ نفر افزایش داشته است.  

وی با اشاره به اینکه مهاباد جزء نخستین شهرستان‌هایی بود که اعضای هیات‌ اجرایی را به هیات نظارت استان معرفی کرد، افزود: هشت عضو از معتمدان همراه با سه عضو اداری شامل فرماندار، دادستان و رییس اداره ثبت احوال شهرستان در مجموع ۱۱ عضو هیات اجرایی انتخابات مهاباد را تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: اعضای هیات‌ اجرایی پس از بررسی صلاحیت داوطلبان توسط مراجع چهارگانه به مدت ۶ روز صلاحیت داوطلبان را بررسی کرده و نتایج بررسی را به هیات اجرایی استان و داوطلبان اعلام می‌کنند که طبق قانون حق اعتراض برای داوطلبان محفوظ است.

فرماندار مهاباد افزود: این شهرستان دارای ۲ حوزه اصلی و فرعی انتخابات بوده که حوزه اصلی آن در مهاباد و حوزه فرعی در شهر خلیفان قرار دارد و ۱۲۰ شعبه اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعیین شده‌است.

وی اظهار داشت: تمامی تهمیدات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری در این شهرستان فراهم شده و مراحل انتخابات همزمان با سراسر کشور در مهاباد نیز روزشمار خود را طی می‌کند.

ثبت‌نام یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه با ثبت‌نام ۵۲۲ نفر در ۱۰ حوزه انتخابیه آذربایجان‌غربی به پایان رسید. 

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حدود ۷۵ روز دیگر و در روز ۲ اسفند امسال برگزار می‌شود و ۱۲ نماینده، کرسی‌های وکالت مردم آذربایجان‌غربی را برای چهار سال آینده در اختیار می‌گیرند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 انتخابات جامعه قانون کارشناسی ارشد مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

محمدباقر احمدی چگنی در خرم‌آباد اظهار کرد: تمهیدات لازم جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت تمام الکترونیک تدارک دیده شده است.
وی خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی شرایط و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شده است. 
فرماندار خرم‌آباد بیان داشت: تعداد ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای برگزاری انتخابات مذکور در ۴۳۰ شعبه حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی تامین و در فرمانداری‌ها مستقر گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس