Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ـ مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس با تأکید بر سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت موقوفات در زمینه تولید ملی گفت: آماده همکاری با سرمایه‌گذاران در زمینه‌های مرتبط با وقف و امور خیریه هستیم.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 17 آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید استان فارس كه در شیراز برگزار شده بود، به بیان ظرفیت‌های موقوفات فارس در زمینه سرمایه‌گذاری و تولید ملی پرداخت و گفت: حضور موقوفه‌های اطهر آب و شرکت موقوفه دانش سلامت کوثر فارس در این نمایشگاه، نشانگر بخشی از توانایی‌های موقوفات فارس برای یاری رساندن به تولید ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینكه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس آماده همکاری با سرمایه‌گذاران در زمینه‌های مرتبط با وقف و امور خیریه است به برخی از این ظرفیت‌های این اداره‌کل اشاره کرد و گفت: ایجاد مجتمع‌های گردشگری در اماکن تاریخی وقفی اعم از کاروانسراها، حمام‌ها، آب‌انبارها و دیگر اماکن به ‌صورت اجاره طولانی‌مدت و راه‌اندازی گلخانه در اراضی کشاورزی به‌صورت مشارکتی در چندین شهرستان بخشی از این فرصت‌ها است.
موسوی افزود: راه‌اندازی مجتمع‌های کشت و صنعت در اراضی وقفی بالای 100 هکتار در برخی از مناطق مانند سیاخ دارنگون، فورگ، ارسنجان و برخی دیگر از نواحی و ایجاد دام‌پروری‌های صنعتی در اراضی موقوفه به‌صورت مشارکتی از دیگر موضوعاتی است که می‌تواند موردتوجه سرمایه‌گذاران قرار بگیرد.
مدیركل اوقاف فارس ادامه داد: ایجاد و راه‌اندازی خط ‌های تولید انواع محصولات غذایی و نوشیدنی‌ها در کنار خط تولید شرکت آب معدنی اطهرآب شرکت در منطقه سیاخ دارنگون شیراز به ‌صورت مشارکتی، راه‌اندازی مجتمع‌های گردشگری در باغات شیراز و شهرستان‌ها، ایجاد هتل‌های اقامتی در برخی از حرم‌های شاخص استان در کازرون، فسا، اقلید و شیراز و مجتمع‌های مسکونی و تجاری در اراضی وقفی به‌صورت مشارکتی از دیگر فرصت هایی است که سرمایه‌گذاران می‌توانند از آن‌ها بهره بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي وقف سرمايه گذاري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد در دیدار دکتر پور جان آبادی با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع و مهاجرین خارجی استان مورد بحث قرار گرفت.

در این دیدار که با حضور تعدادی از مدیران ارشد بانک ملی استان برگزار شد ضمن تشکر از همکاری و اقدامات موثر وخدمات مطلوب ارائه شده به اتباع و مهاجرین خارجی استان راهکارها و کیفیت بخشیدن به ادامه همکاری مطرح و مقرر شد با هماهنگی های ستادی موانع و مشکلات مرتفع گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • راه‌های گسترش سرمایه‌گذاری در فارس بررسی شد
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند