Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:22:53 GMT

گاز در سیستان و بلوچستان وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۴۰۶۱

نماینده مردم زبل در مجلس گفت: گاز در سیستان وجود ندارد. قیمت بنزین چند برابر دیگر شهرها است و در این شرایط نیز کپسول گاز بدل به کیمیا شده است.

به گزارش ایسنا، حبیب الله دهمرده در جلسه علنی صبح امروز(یکشنبه) مجلس در تذکری گفت: سرزمین سیستان، اکنون نزدیک به دو دهه است دچار خشکسالی شده است. این سرزمین استراتژیک اکثر ظرفیت‌های خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودخانه هیرمند بسته شده، کشاورزی و دامپروری از بین رفته و بازارچه‌های محلی تعطیل شده‌اند. همچنین کارخانه و اشتغالی وجود ندارد و اکثر مردم این منطقه مشتری کمیته امداد هستند.

نماینده مردم زابل در مجلس افزود: گاز در سیستان وجود ندارد. قیمت بنزین چند برابر دیگر شهرها است و در این شرایط نیز کپسول گاز بدل به کیمیا شده است. در بازار، هر کپسول ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، در این رابطه جلساتی با وزیر نفت داشته‌ام و تذکرات فراوانی به استانداران و مسئولان دادم، اما علی‌رغم همه پیگیری‌ها، مشکلات حل نشده است. این چه روش مدیریتی است؟

این عضو کمیسیون آموزش در پایان تذکر خود خطاب به وزیر کشور گفت: همانطور که مستحضرید نمایندگان مجلس تا خرداد ۹۹ به عنوان نماینده قانونی مردم انجام وظیفه خواهند کرد اما متاسفانه برخی از مسئولان به دلایل واهی انتخابات را مهندسی می‌کنند. بنابراین دستگاه نظارتی باید مراقب باشد و به وظایف ذاتی خود عمل کند تا عده ای فرصت‌ها را تبدیل به چالش نکرده و برای نظام هزینه ایجاد نکنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور لایحه بودجه 99 استیضاح ترامپ گاز مرکاپتان بوی نامطبوع تهران دهمرده گاز سیستان و بلوچستان انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور لایحه بودجه 99 استیضاح ترامپ گاز مرکاپتان بوی نامطبوع تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان

علیرضا قاسمی در بازدید از مناطق سیل زده گفت: سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و طوفان بی‌سابقه باعث آسیب‌های بسیار زیادی به تأسیسات آب شد، به طوری‌که ۲۹۵ روستا و ۶ شهر سیستان و بلوچستان دچار بی‌آبی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲ شهرستان سیستان و بلوچستان به دلیل تشدید بارش‌ها در محاصره سیل قرار گرفتند، افزود: در روستا‌هایی که امکان تردد وجود داشت و سیلاب در محل جاری نبود، نسبت به رفع فوری خسارت‌ها و برقراری آب در شبکه روستا‌ها و شهر‌های درگیر اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آسیب خط اصلی مجتمع ۲۸ روستایی بندینی در شهرستان زرآباد بیان کرد: با توجه به جاری بودن آب در محل شکستگی خط انتقال اصلی مجتمع، برای رفع فوری مشکل بی‌آبی مردم اجرای طرح موقت و اضطراری در دستورکار آبفا قرار گرفت که اکنون در حال اجراست.

وی از فعالیت تانکر‌های آبرسانی سیار در زرآباد خبر داد و گفت: آب آشامیدنی مردم از طریق ناوگان آبرسانی سیار در حال تأمین است تا آسیب‌های وارده ترمیم و آب پایدار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی