Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@04:02:40 GMT

کدام استان بیشترین سهم را از بودجه ۹۹ دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۴۰۶۲

کدام استان بیشترین سهم را از بودجه ۹۹ دارد؟

استان تهران بیشترین و استان قم کمترین سهم را از لایحه بودجه ۹۹ به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش  میزان، دولت در لایحه بودجه ۹۹، ۱۹۸۸ هزار میلیارد تومان منابع درآمدی از محل مالیات، واگذاری، نفت و... برای خود پیش‌بینی کرده است که از این میزان ۱۶۴۲ میلیارد تومان را به بودجه استانی سال آینده اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی به بودجه استانی سال ۹۹ نشان می‌دهد استان‌های چهارمحال و بختیاری، سمنان، قم و قزوین کمترین بودجه و خوزستان، فارس، خراسان رضوی و اصفهان بیشترین بودجه را به خود اختصاص داده‌اند.


نگاهی به جدول بودجه سال ۹۸ و مقایسه آن با بودجه سال آینده نشان می‌دهد برخی استان‌های ته‌جدولی، همان استان‌هایی هستند که در زمره استان‌های محروم و کم‌برخوردار و کم‌توسعه جای گرفته و شاید بیش از هر استان دیگری نیازمند کمک‌های مالی و اعتباری دولت هستند؛ استان‌هایی از جمله سمنان، چهارمحال و بختیاری، قم، قزوین، خراسان شمالی، البرز، زنجان و یزد هشت استان ته‌جدول هستند که میزان سهمشان از بودجه سال ۹۹ تقریبا به یک اندازه است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور لایحه بودجه 99 استیضاح ترامپ گاز مرکاپتان بوی نامطبوع تهران میران بودجه ۹۹ بودجه استان ها قم تهران بیشترین بودجه استان انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور لایحه بودجه 99 استیضاح ترامپ گاز مرکاپتان بوی نامطبوع تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بیش از ۵۳ هزار واحدی شاخص کل بورس همراه با خروج سنگین نقدینگی حقیقی‌ها

محمد غفوری، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌ و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در معاملات امروز ۲۶ فروردین شاخص کل بورس با ریزش ۵۳ هزار و ۹۱۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۰۷ واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با ریز بیش از ۲۵ هزار واحدی همراه شد تا شاهد بازاری بسیار کاهشی باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات بازار سهام امروز ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۶ هزار میلیارد تومانی بوده است و در نهایت شاهد خروج نقدینگی حقیقی‌ها به میزان حدود ۲ هزار میلیارد تومان از بازار سهام بودیم که خود این یک عدد بسیار بزرگ و بی سابقه در چند ماه اخیر است.

غفوری همچین می‌گوید: امروز ۹۵ درصد بازار در وضعیت منفی دست به دست شدند بیشترین میزان ورود نقدینگی را صندوق‌های کالایی به خود اختصاص دادند و بیشترین میزان خروج نقدینگی را امروز صندوق‌های با درآمد ثابت ثبت کردند. در صنایع هم صنعت خودرو با ۳۱۵ میلیارد تومان بیشترین نقدینگی را از دست داد.

او می‌گوید: امروز شاهد یک بازار فوق منفی بودیم منفی که یک بخش آن به‌سبب ایجاد هیجانات منفی کاذب در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی و بخشی شرایط بنیادی اقتصادی و ریسک‌های سیستماتیک بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • کدام پالایشگاه‌ ها بیشترین افزایش تولید و فروش را در سال ۱۴۰۲ داشته‌اند؟
  • فخاس اسفند خوبی را پشت سر گذاشت
  • بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا
  • کنگان سربیشه با ۱۷ میلی متر رکوردار بارش باران در خراسان جنوبی شد
  • برف بهاری برخی مناطق یزد را سفیدپوش کرد
  • بیشترین میزان بارندگی سیستان و بلوچستان در مولتان به ثبت رسید
  • رشد فروش ۱۱۷۶ درصدی در این نماد! | غول‌های دارویی چقدر فروختند؟
  • ریزش بیش از ۵۳ هزار واحدی شاخص کل بورس همراه با خروج سنگین نقدینگی حقیقی‌ها
  • قیمت کدام کالاهای خوراکی در اسفند ۱۴۰۲ کاهش یافت؟
  • اختصاص ۷۰ درصد بودجه شهرداری منطقه ۷ تبریز به پروژه‌های عمرانی