Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ترحمی پیش از ظهر یکشنبه در نشستی خبری با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در روز گذشته اظهار داشت: پس از پایان ثبت نام ها، کار بررسی صلاحیت داوطلبان آغاز می شود که این اقدام از امروز توسط ۲۱ هیئت اجرایی در سراسر استان آغاز شده است.

وی عنوان کرد: کار بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس طی ۱۰ روز با استعلام از مراجع چهارگانه انجام می شود و نتیجه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترحمی ادامه داد: در ۱۰ شهرستان و ۱۱ بخش مستقل، هیئت های اجرایی تشکیل و در جلساتی ۱۱ نفر به عنوان اعضای این هیئت ها انتخاب شدند و در مجموع ۲۱ هیئت اجرایی شکل گرفته است که این استعلام ها را انجام می دهند..

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به اینکه ۲۱۴ نفر مرد و ۲۲ نفر زن در چهار حوزه انتخابیه ثبت نام کردند، بیان کرد: در حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و بخش ندوشن نیز ۱۲۴ نفر ثبت نام نهایی کردند که ۱۶ نفر زن و ۱۰۸ نفر مرد و ۱۰ نفر باید مدارک خود را در مهلت امروز و فردا تکمیل کنند.

ترحمی با اشاره به اینکه در انتخابات مجلس دهم ۱۷۲ نفر شامل ۱۵۸ مرد و ۱۴ زن داوطلب شده بودند با اشاره به سطح تحصیلات داوطلبان مجلس یازدهم گفت: فوق لیسانس  ۱۷۹ نفر، دکترا ۳۶ نفر، حوزوی ۱۲ نفر و لیسانس ۹ نفر هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد افزود: در ۲۱ دی‌ماه فرایند تایید یا رد صلاحیت‌ها اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند شکایت خود را به شورای نگهبان اعلام کنند که ۱۰ روز تا ۱۱ بهمن ماه مهلت پاسخ شورای نگهبان خواهد بود و در نهایت ۲۲ بهمن ماه زمان اعلام قطعی نامزدها توسط وزارت کشور است که به فرمانداری‌ها اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده از ۲۳ بهمن ماه اعلام رسمی می شود و تبلیغات انتخاباتی نیز از ۲۴ بهمن تا ۳۰ بهمن انجام خواهد شد.

کد خبر 4792200

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها بیرجند تعطیلی مدارس شهرکرد بسیج خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد

مهرداد عرب اول بیان کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر ضرورت بررسی عملکرد اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف در سال ۱۴۰۳ جلسات بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در این سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از نظر پیشرفت ریالی و فیزیکی طرح‌های استانی و طرح‌های به بهره برداری رسیده به تفکیک شهرستان‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بررسی می‌شود.

این مقام مسوول گفت: نتایج پیگیری‌های به عمل آمده در زمینه جذب منابع مالی و ردیف‌های متمرکز بودجه سال ۱۴۰۲، عملکرد بازدیدهای میدانی و جلسات برگزار شده با فرمانداران نیز در این جلسات بررسی و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها برای بودجه ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

وی، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه گذار و بهره برداری از طرح‌های تعهدی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • اینترنت فردا قطع می‌شود؟
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • ۲ روز دیگر تا کنکور ۱۴۰۳/ متخلفان کنکور چگونه مجازات می شوند؟