Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: فدراسیون جهانی زمان مسابقات جام جهانی را به وقت دیگری موکول کرد. در واقع این مسابقات لغو نشده است.

به گزارش فارس، سیدرضا صالحی‌امیری در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان پرسپولیس درباره بودجه سال 99 اظهار داشت: سال 99 سال المپیک است و ما هزینه‌های فوق‌العاده و جدی برای حمایت از تیم‌های ملی، اردوها و اعزام‌ها داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 میلیون دلار هزینه اسکان، حمل و نقل، پاداش پای سکو ... داریم. در جلسه‌ای که با دولت داشتیم، جهت‌گیری آنها مثبت است.

صالحی‌امیری افزود: البته باید شرایط کشور را هم در نظر بگیریم اما دولت سال بعد هم حمایت می‌کند تا ما بتوانیم المپیک را برگزار کنیم.

وی درباره لغو مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی و اینکه این ماجرا به کجا کشیده شد، عنوان کرد: با انصراف کشورهای ژاپن، گرجستان و مجارستان، فدراسیون جهانی زمان این مسابقه را به وقت دیگری موکول کرد. در واقع این مسابقات لغو نشد و خبر لغو درست نیست.

رئیس کمیته ملی المپیک یادآور شد: فدراسیون جهانی از ما 2 زمان خواست که در نامه‌ای مشترک به لالوویچ این 2 زمان را اعلام کردیم و به آنها گفتیم در ایران امنیت وجود دارد. او هم متعهد شد این رویداد حتما در ایران برگزار شود.

صالحی‌امیری همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره وضعیت تیم فوتبال امید پرسید، گفت: جلسات مشترک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌ها برگزار می‌شود. همه تلاش ما حمایت از تیم امید است تا این تیم بعد از 45 سال و تقریبا نیم قرن انتظارات را برآورده کند. ما هم حمایت معنوی و هم مادی داریم امیدوارم بتوانیم از پیچ سخت عبور کنیم.

وی درباره بودجه 30 میلیاردی دولت برای المپیک در لایحه بودجه سال 99 عنوان کرد: ما در مجموع حدود 27 میلیارد تومان به فدراسیون‌ها کمک کرده‌ایم. تاکنون 90 درصد بودجه فدراسیون‌ها پرداخت شده و 10 درصد باقی‌مانده تا روزهای آینده واریز می‌شود. کمک ویژه‌ای هم برای رشته‌های المپیکی داریم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: صالحی امیری کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرپیرا المپیکی شد + فیلم

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا در قرقیزستان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۱ از سد آرش یوشیدا از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

او در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر از سد گانخویاگ گانباتار از مغولستان گذشت و سهمیه المپیک پاریس را از آن خود کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • کسب ۲سهمیه المپیکی کشتی آزاد ایران در آخرین انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • کسب یک سهمیه دیگر برای کشتی آزاد؛ آذرپیرا المپیکی شد
  • آذرپیرا المپیکی شد + فیلم
  • آذرپیرا هم المپیکی شد
  • امامی المپیکی پاریس شد + فیلم
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین