Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@11:02:14 GMT

استیضاح کنندگان زنگنه قانع نشدند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۴۱۰۹

استیضاح کنندگان زنگنه قانع نشدند

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: نمایندگان استیضاح کننده وزیر نفت از پاسخ‌های وی قانع نشدند و گزارش استیضاح برای اعلام وصول به هیأت رئیسه ارسال می‌شود.

به گزارش مشرق، سیدمحمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ نشست کمیسیون انرژی مجلس برای بررسی طرح استیضاح وزیر نفت ساعت 12:30 دقیقه امروز (یکشنبه) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: استیضاح سه وزیر در دستور کار است

وی افزود: در این جلسه وزیر پاسخ‌های خود را به سؤالات نمایندگان استیضاح‌کننده اعلام کرد اما نمایندگان از پاسخ وزیر قانع نشدند. 

نماینده مردم خمینی شهر اظهار داشت:‌ بنا بر این شد که گزارش استیضاح وزیر نفت برای اعلام وصول به هیأت رئیسه مجلس ارسال شود. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین استیضاح مجلس شورای اسلامی کمیسیون انرژی مجلس زنگنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت برطرف شد

به گزارش «نماینده»، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۶ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت را از ماده ۵۶۱ تا ۸۱۶ برطرف کردند.

بر اساس این گزارش ۴۰ ماده ابتدایی مواد مصوب شده در صحن امروز در جلسه پیشین مجلس قرائت شده بود که در ابتدای جلسه رأی گیری شد سپس مواد ۶۰۱ به بعد به ترتیب مورد بررسی قرار گرفته که با تذکر دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان سایر مواد لایحه تجارت به صورت فصل به فصل بررسی و نهایتا مصوب شد.

لازم به ذکر است محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس در تذکری به هیات رئیسه روش رأی گیری در صحن را خلاف آئین نامه دانست که رئیس مجلس در پاسخ به وی با اشاره به رأی نمایندگان مجلس برای صرفه جویی در زمان عنوان کرد: خود بنده با این نوع رأی گیری مخالف بودم و رأی مخالف نیز دادم اما ۷۱ درصد نمایندگان برای صرفه جویی در زمان به این روش رأی دادند ضمن اینکه طرح ها و لوایح مهمی در دستورکار مجلس است که باید به تصویب برسد، همین لایحه نیز نقش مهمی در اقتصاد کشور می تواند ایفا کند. ضمن اینکه در حوزه محتوا هیچ تغییری در متن رخ نمی دهد و محتوا تغییری نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند
  • پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»
  • وزیر خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش داد/ امیرعبداللهیان: موشک‌های ایرانی به دو پایگاهی که صهیونیست‌ها برای عملیات دشمن در دمشق مورد استفاده قرار داده بودند، ضربه اساسی وارد کردند
  • زنگنه در گفت گو با قدس: حرایم بهداشتی مانع اصلی ورود مردم به صنعت دام کشور هستند
  • طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»
  • زنگنه: هفته آینده ایرادات شورای نگهبان به برنامه هفتم در مجلس بررسی می‌شود
  • بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت برطرف شد
  • فعال کارگری: اوضاع کارگران خوب نیست، وزیر کار استیضاح شود