Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ناصر جوانبخت گفت: سرقت از ضریح امامزاده محمد و ابراهیم ارومیه واقعیت داشت و این اتفاق تحت پیگیری است.

«حجت الاسلام ناصر جوانبخت» در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: اطلاعات کافی در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است و به زودی سارقان دستگیر می شوند.

 

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی افزود: سرقت از ضریح امامزاده محمد و ابراهیم ارومیه، بامداد جمعه(15آذر) تعدادی سارق با ورود به محوطه داخل امامزاده بعد از بریدن میله های ضریح و سرقت پول های نذری داخل ضریح از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: پس از اطلاع از این سرقت، اقدامات اولیه برای شناسایی این افراد با همکاری پلیس آگاهی انجام شده و تحقیقات لازم در این خصوص در دست انجام است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز اطلاعات کاملی از این سرقت در دسترس نیست و بعد از تکمیل بررسی ها و رسیدن به نظر قطعی، نتیجه نهایی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

 

گفتنی است، امامزاده محمد و ابراهیم (بکشلو) مربوط به دوره زندیه قاجاریه است که در حومهشهرستان ارومیه دهستان بکشلوچای، ۱۰ کیلومتری شرق ارومیه، واقع است.

 

 این اثر در تاریخ (19 آذر1375) با شمارهٔ ثبت ۱۷۹۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران  به ثبت رسیده است.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد مسجد انتخابات مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان سرقت از امامزاده ارومیه سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمد سعیدی از کارگاه ساخت اسکلت چوبی ضریح مطهر حرم بانوی کرامت بازدید کرد و در جریان روند فعالیت‌های این پروژه قرار گرفت.

ساخت ضریح مطهر حرم بانوی کرامت سال گذشته به دستور تولیت این حرم مطهر آغاز شد و اکنون ساخت مرحله اول اسکلت چوبی آن توسط استاد متین فر تکمیل و نهایی شده و باتوجه‌به تکمیل طراحی ضریح مطهر، کارهای مربوط به وصل بندی، مقرنس‌کاری، معرق‌کاری و خاتم‌کاری در دست اجرا است و قلم‌زنی ضریح مطهر نیز پیشرفت مناسبی داشته است.

گفتنی است برای پروژه ساخت ضریح مطهر حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها از چوب ساج کشور برمه که مرغوب‌ترین و مناسب‌ترین چوب برای ساخت ضریح‌های مطهر است استفاده شده و فعالیت‌های هنری بر روی این چوب‌ها توسط هنرمندان قمی در حال اجراست.

همچنین مطالب محتوایی که قرار است در جای‌جای این ضریح مطهر نگاشته شود در این بازدید توسط آیت‌الله سعیدی مورد بررسی و تدقیق قرار گرفت و مشخص شد.

کد خبر 6079950

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۵ درصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • کاهش ۳۵ دردصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور
  • تکمیل مرحله اول ساخت اسکلت چوبی ضریح حرم بانوی کرامت
  • نیروهای مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارند
  • برای حراست از مرزها با کسی تعارف نداریم
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد