Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@23:16:16 GMT

پراید باز هم قربانی گرفت!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۴۱۶۵

پراید باز هم قربانی گرفت!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جان باختن ۲ نفر بر اثر واژگونی یک سواری پراید در محور "نایین به اردستان" خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: واژگونی یک سواری پراید در محور "نایین به اردستان" ۲ کشته برجای گذاشت.

سرهنگ حسین پور قیصری گفت: ماموران واحد گشت پلیس راه اردستان، در پی اعلام واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور "نایین به اردستان" بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، خودروی مذکور در حال حرکت در این محور بوده که از جاده منحرف و دچار واژگونی می‌شود و راننده و سرنشین آن نیز به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می‌کنند.

سرهنگ پورقیصری، عدم توجه به جلو و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی علت اصلی این حادثه عنوان کرد و گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم در صورت مواجهه با خستگی و خواب آلودگی خودرو را در نقطه مناسبی از جاده متوقف کرده و پس از کمی استراحت و رفع خستگی مجدداً به رانندگی خود ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان پلیس راه پلیس راه فرماندهی انتظامی خستگی و خواب آلودگی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راه شیراز گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در جاده رامجرد به درودزن به دلیل تغییر ناگهانی مسیر و سرعت بالا پس از برخورد با یک دستگاه سواری رانا از مسیر منحرف و واژگون شد.
پهلوان افزود: در این سانحه سه سرنشین و راننده خودرو پژو پارس مصدوم شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • فیلم| امدادرسانی هلال‌احمر نایین در روستای مغار اردستان
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده