Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ در سخنانی برای یک گروه بزرگ آمریکایی و اسرائیلی اعلام کرد که برقراری صلح در خاورمیانه اکنون بر روی شانه‌های جارد کوشنر، دامادش قرار دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری فاکس، رئیس جمهوری آمریکا، کوشنر را زمانی تحسین کرد که در حال تشکر کردن از افراد مختلفی بود که در سخنرانی شنبه شب او در مقابل شورای آمریکایی‌ اسرائیلی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در مورد صلح در خاورمیانه در سخنرانی‌اش در حضور این شورا در فلوریدا گفت: اگر جارد نتواند صلح را برقرار کند، صلح دیگر برقرار نخواهد شد.

ترامپ به جمعیت گفت: امشب تعداد زیادی سیاستمدار اینجا هستند ولی من باید بپرسم...از مردی که به نظر می‌رسد مرد جوان با استعدادی باشد، زمانی که این را می‌گویم کمی تعصب دارم. ولی او اسرائیل را دوست دارد و (برای آن) به سختی می‌جنگد... او می‌خواهد صلح را با همسایه‌هایتان برقرار کند.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم می‌گویند که صلح میان اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها نمی‌تواند برقرار شود، آنها می‌گویند این سخت‌ترین معامله است ولی اگر جارد کوشنر نتواند آن را انجام دهد، دیگر هیچ کس نخواهد توانست.

ترامپ افزود: مرسی جارد، به خاطر کار غیر قابل توصیفی که انجام میدهی!

کوشنر به علاوه تلاشی که برای مذاکره در مورد صلح میان اسرائیل و فلسطین می‌کند، در چند هفته اخیر به مذاکرات تجاری میان آمریکا و چین نیز کمک کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صلح خاورميانه جارد کوشنر دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرگزاری ایرنا: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/ باقری‌کنی، مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند

به گزارش جماران؛ خبرگزاری ایرنا ضمن اشاره به برخی ادعاها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا، نوشت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست و تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان می‌باشد.

این خبرگزاری افزود: مذاکرات رفع تحریم با کشورهای عضو برجام توسط علی باقری کنی به عنوان مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • ببینید | هنیه: اقتصاد اسرائیل توسط یمن فروپاشید
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • صدای پای ترامپ ، بلندتر از همیشه می آید
  • حسینی: هیچکس از من هنجارشکنی و بی قانونی ندیده است/اقدامم در اراک برای جلوگیری از تنش بود
  • خبرگزاری ایرنا: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/ باقری‌کنی، مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست