Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@22:04:16 GMT

احمد و امید، یادگاری‌های گل گهر برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۴۲۶۶

از زمان آخرین بازی پرسپولیس مقابل گل گهر، فقط دو بازیکن در ترکیب سرخپوشان باقی مانده اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس روز سه شنبه در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان است. سرخپوشان پایتخت بعد از پیروزی روحیه بخش در اصفهان، مقابل تیمی قرار خواهند گرفت که هنوز بردی در این فصل به دست نیاورده و ضعیف ترین خط حمله لیگ را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل گهر یکی از تیم های تازه لیگ برتری شده ایران است که سال ها در انتظار رسیدن به سطح اول فوتبال بود. در این مدت طولانی، تنها فرصت بازی گل گهر با تیم های لیگ برتری، رقابت های جام حذفی بود.


نماینده سیرجان سابقه بازی با پرسپولیس را هم در جام حذفی دارد. آخرین رویارویی این دو تیم در آذر 93 در یک چهارم نهایی جام حذفی بود. دیداری که در وقت معمول به تساوی بدون گل رسید، در پایان وقت اضافه 1-1 شد و نهایتا پرسپولیس به سختی توانست در ضربات پنالتی برنده شود. محسن بنگر تک گل سرخپوشان را به ثمر رساند.

 

 

نکته جالب تغییرات ترکیب اصلی پرسپولیس از آن بازی تا به حال است. در دیدار سال 93، پرسپولیس با ترکیب سوشا مکانی، میثم حسینی، محسن بنگر، مهدی جعفر پور، مایکل اومانیا، احمد نوراللهی، مهرداد کفشگری، هادی نوروزی، محمد نوری، امید عالیشاه و مهدی طارمی.


از ترکیب آن سال فقط احمد نوراللهی و امید عالیشاه بازیکنان حال حاضر پرسپولیس هستند و باید دید این هفته هم مقابل گل گهر به میدان می روند یا خیر.

 

گل گهرسیرجان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین تغییر تیم ملی؛ سیدحسین حسینی پس از بیانیه جنجالی فیکس شد!

پس از بیانیه جنجالی استقلالی ها، سیدحسین حسینی در ترکیب تیم ملی قرار گرفت.

طرفداری | سیدحسین حسینی امروز به صورت فیکس برای تیم ملی بازی می کند.

دقایقی قبل ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان اعلام شد و نکته جالب آن، حضور حسین حسینی، سنگربان استقلالی‌ها در درون دوازه است.

استقلالی‌ها که در چند روز گذشته اعتراضات زیادی از طریق کانال رسمی و دیگر صفحات مجازی به سرمربی تیم ملی وارد کردند، با این کارِ سرمربی تیم ملی، به خواسته خود رسیده‌اند. بیانیه چند روز پیش استقلال حسابی جنجالی شده بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • چپ تیم ملی دربست در اختیار این بازیکن است (عکس)
  • اسلوونی - پرتغال؛ ترکیب رسمی
  • انگلیس - بلژیک؛ ترکیب رسمی
  • آلمان - هلند؛ ترکیب رسمی
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • مهم‌ترین تغییر تیم ملی؛ سیدحسین حسینی پس از بیانیه جنجالی فیکس شد!
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد