Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@13:55:08 GMT

روزهاي سرد در انتظار تهراني ها

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۴۲۹۱

روزهاي سرد در انتظار تهراني ها

خبرگزاری آریا- گودرزی کارشناس هواشناسی از کاهش دمای تهران ظرف چند روز آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، گودرزی کارشناس هواشناسی در گفتگو با برنامه روز از نو گفت: تهران امروز و فردا آسمانی ابری و مه آلود به همراه بارش باران و وزش باد شدید خواهد داشت.
وی افزود: امروز در ایستگاه مهرآباد کمینه دمای تهران 6 درجه بالای صفر به ثبت رسید و از فردا دمای تهران به طور قابل ملاحظه ای سردتر شده و کمینه دما در روز سه شنبه به منفی 1 درجه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس هواشناسی پیش بینی کرد: سرمای تهران تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.
گودرزی ادامه داد: طبق گزارش ایستگاه های هواشناسی امروز سامانه بارشی در اکثر نقاط کشور فعال است و بارش ها بصورت باران، رعد و برق و وزش باد شدید و در برخی از ارتفاعات به صورت برف می باشد.
وی افزود: در مناطق جنوبی کشور بارش ها به همراه رعد و برق است و در مناطق مستعد نیز شاهد بارش تگرگ خواهیم بود.
کارشناس هواشناسی از کاهش شدت بارش ها در نیمه غربی کشور خبر داد و افزود: سامانه بارشی به تدریج در حال پیشروی به سوی شرق کشور است.
وی متذکر شد: بیشترین شدت باران در شهرهای کهگلویه و بویراحمد، شمال و شرق خوزستان، شمال بوشهر، بخش هایی از هرمزگان و جنوب سیستان بلوچستان گزارش شده است.
گودرزی نسبت به آب گرفتگی معابر ، سیلابی شدن مسیل ها و لغزندگی جاده ها در این مناطق هشدار داد.
وی ادامه داد : سامانه بارشی روز دوشنبه در نیمه شرقی فعال است و در بخش هایی از هرمزگان و شمال غرب و سواحل دریای خزر هم بارش های پراکنده به همراه خواهد داشت.
کارشناس هواشناسی خاطر نشان کرد: این سامانه روز دوشنبه از مرزهای شمال شرق خارج می شود و روز سه شنبه با عبور امواج میانی جو در نیمه جنوبی کشور بارش ها تقویت می شود.
وی همچنین از بارشهای پربار در جنوب و جنوب شرق کشور، جزایر خلیج فارس و استان های بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان در پی ورود سامانه جدید بارشی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رادیو اقتصاد، وی در پایان گفت: روز پنج شنبه به غیر از بخش هایی از کشور پدیده خاصی در کشور نخواهیم داشت.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روز سرد تهرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام در انتظار کرمانشاه

محمدعلی زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : سامانه ناپایدار حاکم در منطقه، همچنان تا اواخر وقت امروز ۳ اردیبهشت‌ماه جو استان را تحت تأثیر داشته و مجدداً بارش‌هایی غالباً به شکل رگبار‌های بهاری، همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

وی بابیان این‌که شرایط ناپایدار در نیمه شرقی و نواحی شمالی نمود بیشتری خواهد داشت، افزود: بارش‌ها، بخصوص در مناطق کوهستانی، ممکن است به‌صورت رگبار پراکنده تگرگ مشاهده گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، از فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه تا شنبه هفته آینده ۸ اردیبهشت‌ماه، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار، پدیده قابل‌توجهی برای جو استان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی ادامه داد: دمای هوای روزانه که امروز تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از فردا تا پایان هفته با روندی آرام افزایش می‌یابد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش و هشدار؛ پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • هشدار زرد هواشناسی برای استان قزوین/احتمال آبگرفتگی معابر
  • سامانه بارشی جدید بارشی در استان زنجان حاکم می شود