Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@14:16:09 GMT

بورس رکورد شکست/شاخص در کانال ۳۳۲ هزار واحد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۴۳۸۵

بورس رکورد شکست/شاخص در کانال ۳۳۲ هزار واحد

شاخص بورس امروز درحالی به ۳۳۲ هزار و ۵۶۷ واحد رسید که می‌توان گفت رکورد خود در نیمه مهر امسال که ۳۲۷ هزار و ۳۰۵ واحد بود را شکسته است. معاملات امروز (یکشنبه) در بورس اوراق بهادار تهران درحالی به پایان رسید که شاخص کل بازار با رشد ۴۹۴۲ واحدی نسبت به روز گذشته به ۳۳۲ هزار و ۵۶۷ رسید. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۱۷۳۷ واحدی رقم ۱۰۲ هزار و ۷۹۹ واحد را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ارزش بازار امروز به بیش از یک میلیون و ۲۱۳ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به روز گذشته که بیش از یک میلیون و ۱۹۵ هزار میلیارد تومان بود، با افزایش همراه است.

بر این اساس، بازار سرمایه درحالی چنین ترازی را تجربه کرد که در روز ۱۳ مهرماه شاخص کل این بازار ۳۲۷ هزار و ۳۰۵ واحد بود که این مقدار بالاترین رکورد در بورس بود که امروز این رکورد شکسته شد.

معامله‌گران بورس امروز ۵۴۴ هزار معامله به ارزش ۲۳۰۹ میلیارد تومان انجام دادند که این تعداد معامله و ارزش آن نسبت به معاملاتی که در روز گذشته انجام شده افزایش یافته است.

امروز بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو، س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین و فولاد خراسان شاخص بورس را بالا بردند.

شاخص بورس

بانک‌های ملت، تجارت و اقتصاد نوین، داروسازی زهراوی، سایپا، فولاد مبارکه اصفهان و گروه مپنا نمادهای پربیننده امروز بازار سرمایه بودند.

رشد ادامه‌دار فرابورس

فرابورس نیز مانند بورس رشد خود را نسبت به روزهای گذشته حفظ کرد و با ۵۳ واحد رشد در رقم ۴۲۸۲ ایستاد.

معامله‌گران در فرابورس امروز 388 هزار معامله به ارزش ۵۵۲۹ میلیارد تومان انجام دادند.

در فرابورس هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت شیراز، پتروشیمی مارون، شرکت آهن و فولاد ارفع و سهامی ذوب آهن اصفهان بیشترین تاثیر مثبت را روی بازار فرابورس داشتند.

نمادهای پربیننده بازار فرابورس امروز گروه صنایع کاغذ پارس، سهامی ذوب آهن اصفهان، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بازرگانی و تولیدی مرجان کار، توزیع داروپخش و زرین معدن آسیا بودند./ایسنا

بیشتر بخوانید

رشد شاخص بورس در دومین هفته آذر ماه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت۲۰۸۸ واحدی به ۲,۳۱۰,۷۲۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ با افت ۲۰۸۸ واحدی به ۲,۳۱۰,۷۲۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۱۸۶.۵۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۹۷۷.۰۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۴۷,۳۸۴ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۶,۸۳۴.۹۶۱ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۸۱۴,۷۲۵.۴۵۵ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746292

دیگر خبرها

  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت/ بازار متعادل شد
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار