Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@21:31:31 GMT

مزدک میرزایی در اولین برنامه چطور بود؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۴۴۷۵

مزدک میرزایی در اولین برنامه چطور بود؟ +عکس

رویداد۲۴ های لایت برنامه تلویزیونی جدید مزدک میرزایی در شبکه ماهواره ای، این روزها فضای اکسپلور اینستاگرام را حجیم تر از قبل کرده تا دیگر دچار تردید نشویم کار یکی از گزارشگران خوب فوتبال، در ایران تمام شد.

باور این که مزدک میرزایی از ایران برود شاید برای خیلی ها هنوز ممکن نباشد اما این اتفاقی است که به مرور زمان برای بسیاری رخ داده و چیز عجیبی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجرت، پدیده ای است که در اینجا مسبوق به سابقه است اما سوال اصلی این است چرا مزدک میرزایی؟ چرا گزارشگری موفق که می توانست یک برنامه ساز قابل توجه باشد به این روز افتاد؟

بیشتر بخوانید: سرزمین نامادری!/ چرا مهاجرت ایرانیان به خارج از کشور افزایش یافته است؟

مزدک در تصاویری که از او پخش شد، بسیار پر استرس مقابل دوربین قرار گرفت. او حتی تپق هم می زد و برابر آقای کارشناس که با تسلط بیشتر، نقش محوری پیدا کرد بود به محاق رفت.

البته این برنامه نخست مزدک میرزایی بود و لابد به زودی و با چند اجرای دیگر جا می افتد و کارش را بهتر انجام می دهد اما مساله این است که میرزایی ها در فوتبال ایران، آن طور که شایسته بود در کانون توجه قرار نگرفتند.

این ایراد قطعا به عادل فردوسی پور که ۲۰ سال در صدا و سیما برنامه سازی کرد، کمتر وارد است. او از این نظر اشباع شده بود اما در هیچ کجا، چهره ای محبوب و تاثیرگذار مثل فردوسی پور را خانه نشین نمی کنند، مزدک میرزایی را به این سادگی ناامید نمی کنند و جریان برنامه سازی را به سمتی سوق می دهند تا نیروهای قابل توجه که قابلیت جذب مخاطب را دارند، سر کار خود حاضر باشند.

مزدک میرزایی پایانی بود بر پایان یاس و ناامیدی عمیقی که در وجود او اثر گذاشت و بیش از این طاقت نیاورد اما فراموش نکنیم، انسان ها هر کدام خصلت های متفاوتی دارند. عده ای بیشتر اهل مبارزه اند، برخی خیلی زود خود را می بازند اما این ماجرا، آن قسمت سرمایه سوزی را کمرنگ نمی کند. استعدادی که همین جا کشف شد و بی شمار استعدادهایی که داریم و باید آنها را ببینیم. جوانانی که دوست دارند وارد چنین عرصه هایی شوند و جای همین نیروها را بگیرند.

منبع: خبر ورزشی خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مزدک میرزایی مهاجرت مزدک میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود

غلامرضا محمد قاسمی رئیس دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان سیستان وبلوچستان گفت: زمان برگزاری کنفرانس مذکور ۳ و ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌باشد که حاوی برنامه‌های علمی متنوعی شامل برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، میزگرد‌های تخصصی و ارائه مقالات علمی و کارگاه‌های آموزشی است که پیرامون حوزه مهارت و از منظر حکمرانی آموزش عالی مهارتی به صورت علمی ـ تخصصی برنامه‌ریزی شده است. 

 در این کنفرانس پنج محور اصلی شامل حکمرانی آموزش عالی مهارتی، آینده مشاغل و مشاغل آینده، مهارت‌آموزی و برنامه هفتم توسعه، نقش بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مطالعه تطبیقی جایگاه آموزش‌های مهارتی در ایران و جهان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ببینید | شعرخوانی محمدسعید میرزایی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در چهارمین شب دومین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر
  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • مادر شهیدان بیژن و داوود حدادی آسمانی شد
  • آقامیرزایی در کایاک ۲۰۰ متر برنز گرفت/ تیم دو نفره سهمیه نگرفت
  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • طرح ملی زندگی با آیه‌ها برای مدت طولانی اجرا می‌شود