Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@21:03:46 GMT

حریفان پرسپولیس به دنبال گل نخوردن هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۴۶۱۰

پرسپولیس در یک نمایش خیلی خوب در اصفهان موفق به شکست ذوب‌آهن شد و بعد از مدت‌ها باب میل هوادارانش بازی کرد. با این برد و عملکرد خوبی که پرسپولیس از خود ارائه کرد بار دیگر نام خود را به‌عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی مطرح کرد.

اخبار ورزشی- شاید اوج‌گیری استقلال رقیب این تیم هم در این اتفاق بی‌تاثیر نبود، از این جهت که انگیزه شاگردان گابریل کالدرون در بازی با ذوب‌آهن بیشتر از هر زمان دیگری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره شرایط پرسپولیس با محسن ربیع‌خواه گفت‌وگویی انجام دادیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

بازی سختی را با یک نمایش خیلی خوب بردید ...
واقعاً این بازی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ بود، از این جهت که هر دو تیم واقعاً خوب بازی کردند. تیم ما به این برد نیاز داشت تا از کورس عقب نمانیم.

از معدود بازی‌هایی هم بود که گابریل کالدرون از عملکرد همه شاگردانش راضی بود و از آنها تقدیر کرد.
در این بازی بازیکنان تمام خواسته‌های کادر فنی را در زمین مسابقه اجرا کردند و نتیجه‌اش را هم دیدیم. واقعاً بردن ذوب‌آهن با سه گل کار راحتی نبود و عملکرد خوب‌ تیم این نتیجه را رقم زد.

هواداران پرسپولیس مدت‌ها بود که انتظار داشتند این تیم را در میدان ببینند.
قبل از بازی با ذوب‌آهن واقعاً خوب تمرین کرده بودیم. همه ناراحت بودیم از اینکه روند حرکتی تیم آن‌طور که انتظار داریم نیست و با اتحاد تیمی و انسجام بیشتر سعی کردیم از همین بازی با ذوب‌‌آهن شرایط‌مان را بهبود ببخشیم که این اتفاق با همت و تلاش تمام اعضای تیم رخ داد. باید تلاش کنیم که این روند ادامه پیدا کند تا خیلی زود به جایگاه دلخواه‌مان در جدول برسیم.

عملکرد خوب پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن به بازی هجومی این تیم هم ربط داشت یا نه؟
طبیعی است که ما مقابل تیم‌هایی که دفاعی بازی نمی‌کنند راحت‌تر بازی می‌کنیم. متأسفانه برخی تیم‌ها مقابل ما خیلی عقب و بسته بازی می‌کنند و سخت می‌شود به دروازه‌ آنها نزدیک شد. حریفان پرسپولیس بیشتر دنبال گل نخوردن و ضدحمله زدن هستند و برای بردن آنها باید از تمام راه‌های گلزنی استفاده کنیم.

اوج‌گیری استقلال تأثیری در انگیزه بازیکنان پرسپولیس برای بازگشت به روز‌های اوج داشت؟
ما کار خودمان را می‌کنیم و کاری به رقبا نداریم. سعی‌مان این است که بازی به بازی جلو برویم و موفقیت‌های قبل‌مان را تکرار کنیم. در عین حال به تمام رقبا هم احترام می‌گذاریم.

این اطمینان را به هواداران پرسپولیس می‌دهید که در فصل جاری مدعی جدی قهرمانی خواهید بود؟
این‌طور نیست که ما نخواهیم قهرمان شویم یا انگیزه کافی نداشته باشیم. تا الان هم تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم تا بهترین نتایج را بگیریم. برای اینکه بتوانیم روند خوب مان را ادامه دهیم بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت هواداران داریم. هواداران ما در سال‌های گذشته ثابت کرده‌اند که در سخت‌ترین شرایط هم پشت تیم‌شان هستند و ما امیدواریم در این فصل نیز همین روند ادامه پیدا کند. ما بازیکنان وقتی هواداران را پشت خودمان ببینیم قطعاً در شرایط بهتری به میدان می‌رویم.

مدیریت باشگاه پرسپولیس چقدر در اتحاد و منسجم شدن تیم‌تان در هفته‌های اخیر نقش داشته است؟
تمام عوامل باشگاه متحد و یکدل شده‌اند که سخت تلاش کنیم تا افتخارات قبل را تکرار کنیم. هر فردی در باشگاه به دنبال این است که وظیفه‌اش را به نحوی شایسته انجام دهد و هر موقع به این شکل عمل شده شاهد موفقیت و سربلندی پرسپولیس هم بوده‌ایم.

نظر شما در مورد حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی چیست؟
اجازه دهید در مورد این مسئله هیچ حرفی نزنم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محسن ربیع خواه پرسپولیس پرسپولیس بازیکن پرسپولیس محسن ربیع خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی که طی دو هفته اخیر لیگ برتر به نتایج قابل توجهی دست یافته تا امیدواری آبی‌ها برای بقا در فصل جاری افزایش یابد، اکنون چشم به ادامه مسیر و دستیابی به هدف مدنظرشان را دنبال می‌کند.

این در حالیست که روز گذشته و در پایان این هفته از لیگ آزادگان او وارد جنجال عجیبی شد و پای او را به بازی لغو شده استقلال ملاثانی و فجرسپاسی نیز باز کردند. در این رابطه ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان که تیمش یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، در اتهاماتی که البته باشگاه استقلال خوزستان مدعی است آن را از طرف فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق دنبال خواهد کرد، مدعی شد که سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان مانع از برگزاری دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شده است.

این در حالیست که پورموسوی که سابقه حضور در نفت مسجدسلیمان را نیز در کارنامه دارد و در ابتدای فصل نیز با پیشنهاد سرمربیگری این تیم مدعی صعود مواجه شده بود، ضمن بی‌اطلاعی از این موضوع، برنامه تمرینی تیمش را نیز حتی بعد از این بازی تدارک دیده بود تا ریکاوری آبی‌ها بعد از امتیاز ارزشمند مقابل گل گهر سیرجان تداخلی با این بازی پیدا نکند.

ابراهیم اشکش سرمربی فصل گذشته استقلال ملاثانی البته در شرایطی مدعی این موضوع شده که تیمش در فصل گذشته سهم بزرگی در صعود آبی‌ها داشته که در فضای مجازی اهواز واکنش‌های جالبی به این موضوع نشان داده‌اند. برخی هواداران استقلال خوزستان با اشاره به اتفاقات دو بازی رفت و برگشت این تیم برابر استقلال ملاثانی با هدایت ابراهیم اشکش که هر دو با جنجال و در نهایت با تساوی و از دست رفتن امتیاز برای پورموسوی در ثانیه‌های پایانی همراه شد، این ادعای مربی کنونی نفت مسجدسلیمان را رد کرده و در برخی صفحات نیز اقدامات او در فصل گذشته برای جانشینی پورموسوی را نیز در برهه‌ حساس صعود این تیم به لیگ برتر را یادآوری کرده‌اند.

مدیران استقلال خوزستان نیز طی ساعات اخیر حمایت ویژه‌ای از پورموسوی به عنوان سرمربی خود داشته‌اند و مدعی هستند در اختیار قرار دادن استادیوم در حوزه اختیارات پورموسوی نیست که اصلا بخواهد درباره آن نظری بدهد و این اتهامات را در مراجع قضایی و کمیته اخلاق فدراسیون دنبال خواهند کرد.

با این حال پورموسوی که ماموریت بزرگی برای بقای استقلال خوزستان با توجه به روند موفقی که خصوصا از حیث نتیجه‌گیری طی نیم فصل دوم دنبال می‌کنند، پیش روی خود دارد، بدون توجه به این مسائل و حواشی شکل گرفته، برنامه تمرینی تیمش را برای بازی حساس آتی مقابل ملوان دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید