Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کرمانشاه معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز نتایج انتخابات شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان کرمانشاه اعلام شد.

نکته حائز اهمیت در این انتخابات که روز پنج شنبه با رای بیش از 400 نفر از نیروهای انقلابی کرمانشاه انجام شد، آن است که برخلاف گذشته، شاهد حضور جوانان علاقمند در این شورا هستیم به گونه ای که 50 درصد اعضای شورای مرکزی را جوانان زیر 40 سال تشکیل می دهند و شاهد پوست اندازی در فعالین سیاسی انقلابی در استان هستیم که در کنار پیشکسوتان این عرصه می کوشند در انتخابات آتی با تدابیر لازم کاندیداهای مورد قبول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را مشخص سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتخابات در دیگر شهرستان های استان نیز انجام شده و یا در حال برگزاری است و به این ترتیب شاهد فعالیت طیف وسیعی از جوانان انقلابی در انتخابات پیش رو در استان خواهیم بود.

شوراهای شهرستانی موظفند با برگزاری جلسات منظم با کاندیداهایی که سازوکار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را پذیرفته اند در جهت معرفی هر چه بیشتر آنان به هم استانی های عزیز بکوشند تا شاهد انتخاب نمایندگانی انقلابی و توانمند باشیم که بتوانند مشکلات پیش آمده و نقاط ضعف کنونی را که بیش از هر چیز ناشی از بی عملی و ناکارامدی مسئولان کنونی در دولت و مجلس است را از پیش رو بردارند.

اسامی کسانی که حائز رای قابل قبول جهت عضویت در شورای مرکزی شهرستان کرمانشاه گشتند به ترتیب حروف الفبا به این قرار است:

زهرا آقایی
سید حسین ابوطالبی
محمد مهدی احمدی
مصطفی اخلاقی
محسن ارجمندی
میلاد اعتمادی
سجاد امینی
دکتر رضا تحویلیان
پیام حسینی
مجتبی دلخواهی
حامد دمیاد
ارسلان رمضانی
جهانبخش زنگنه تبار
حجت السلام سید محمد علی ساداتی
فرهاد سالارمند
ملیحه شعیری
اکبر عبدی
کیوان علی اولاد
زهره قمری
نادر کاظم پور
بابک محمدی
دکتر حسن مرادی
خسرو مرادی
مسلم مقدسی
امیر نعمتی
بهزاد یاوری
سلمان یاوری

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 

انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر برگزار شد. عباسعلی محمدزاده رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان در خصوص نحوه گزینش این افراد گفت: اعضا پس از مرحله شهرستان وارد مرحله استانی شدند که پس از انتخاب به عنوان برگزیدگان شورای مرکزی معرفی شدند.

محمدزاده شعار کنگره را جوانان، مشارکت، مسئولیت پذیری بیان کرد و افزود: این برنامه بر اساس اهداف جمعیت هلال احمر در راستای ارتقای مشارکت جوانان و مشارکت دادن آنها در تصمیمات مربوط به فعالیت‌های این عزیزان اجرا شد تا با تصمیم‌گیری مناسب در خصوص فعالیت‌های جوانان بتوانیم از آنها به عنوان افرادی تصمیم ساز و مؤثر در امور مربوطه بهره‌مند شویم تا در آینده نیز جامعه‌ای مسئولیت پذیر و مؤثر را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: با برگزاری انتخابات در ششمین کنگره سراسری اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که به مدت ۳ روز در مجموعه فرهنگی ورزشی دشت بهشت محمد شهر (استان البرز) برگزار شد، طی آن دبیران شاخه جوانان، روستایی و خانه‌های هلال، دانشجویی پیشنهادات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی بیان کردند.

رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان افزود: در هر شاخه ۵ نفر به عنوان اعضای منتخب اصلی و ۲ نفر به عنوان عضو علی‌البدل با آرای حاضران جهت تشکیل شورای مرکزی انتخاب شدند

بر اساس این گزارش؛ وریا فلاحی (کردستان)، آکو مرادی (کرمانشاه)، امجد خیاط (آذربایجان غربی)، پیام زمانی (همدان)، مهدی اکبری (فارس) اعضای اصلی شاخه جوانان و ابراهیم ممتاز (اصفهان) و سید مهدی حسنی (زنجان) به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

در شاخه دانشجویی کامکار متین (تهران)، مهدی مجدی زاده (خراسان رضوی)، محمدرضا سبکتکین (اصفهان)، سمانه رواز (هرمزگان)، محمد هادی جعفری (زنجان) و هادی الهیاری (خراسان جنوبی) و سارا مدملیلی وند (خوزستان) به عنوان عضو اصلی معرفی شدند.

در شاخه روستایی و خانه‌های هلال نیز محمدرضا فروتن (اردبیل)، مهدی رضایی (همدان)، نگار زینی وند (لرستان)، یعقوب، جنجال (چهارمحال بختیاری)، فاطمه علمشاهی (قزوین) اعضای اصلی و فاطمه ابراهیمی زاده (یزد) وکاثوم حسانی (کهگیلویه و بویراحمد) به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است