Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@11:26:48 GMT

گوشت قرمز ارزان شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۴۷۳۱

ساعت 24-رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه افزایش قیمت دلار باعث شروع قاچاق دام زنده از مناطق غرب کشور شده است، گفت: طی حدود دوماه اخیر، قیمت گوشت گوسفندی نزدیک به ۱۵ هزار تومان کاهش یافته است.

علی‌اصغر ملکی در گفتگویی با اشاره به رکود سنگین در بازار گوشت قرمز، گفت: به دلیل عدم خرید و تقاضای مردم، بازار راکد است و در حال حاضر، مغازه داران هر کیلوگرم شقه بدون دنبه با کیفیت را بین ۸۰ تا نهایت ۸۳ هزار تومان، خریداری می‌کنند و با ۱۰ درصد سود، آن را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: قیمت گوشت گوسفندی نسبت به حدود دو ماه قبل، بین ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان کاهش یافته؛ به نحوی که آن زمان، مغازه‌داران گوشت گوسفندی را کیلویی ۹۵ هزار تومان خریداری می کردند؛ اما الان حداکثر قیمت آن ۸۳ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه افزایش قیمت دلار، انگیزه صادرکنندگان را برای صادرات دام بالا برده است، گفت:حجم انباشت دام به اندازه ای که برخی افراد عنوان می کنند نیست و کسانی که وزارت جهاد را برای صادرات تحت فشار قرار داده اند، به دنبال فروش دام با قیمت های بالاتر در کشورهای همسایه هستند.

ملکی ادامه داد: با افزایش قیمت دلار، انگیزه قاچاق نیز بالا رفته و براساس اطلاعاتی که به ما رسیده، در مناطق غرب کشور از جمله کرمانشاه، بانه و پیرانشهر، این کار در حال انجام است؛ این در حالی است که قاچاقچیان دام را به کشور عراق می برند و به دینار آن را می فروشند که این کار، سود بالایی نصیب آنها می کند.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746278

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است
  • تولید سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار گوشت قرمز در مسیر نجومی شدن / قیمت جدید مرغ اعلام شد
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • همه چیز در مورد گران‌ترین و ارزان‌ترین جت‌های شخصی
  • قیمت گوشت قرمز امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد