Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: این استان در مدت هفت روز ثبت نام داوطلبان از جمله استان‌هایی بود که هیچگونه حاشیه‌ای نداشته است.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در جمع اصحاب رسانه افزود: استان مرکزی نخستین استان کشور در تشکیل تمامی هیات‌های اجرایی در شهرستان‌ها بود و پیش از پایان موعد قانونی توانست تمامی این هیات ها را تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هیات اجرایی اقلیت‌های مدهبی نیز در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون تبلیغ له یا علیه کاندیداها توسط مقام‌های دولتی ممنوع بوده و به مجموعه استانداری و فرمانداری های استان تاکید شده از هرگونه اظهار نظر در زمینه انتخابات خودداری شود.

اکرمی افزود: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی از فردی برای حضور در انتخابات دعوت کرده و این موضوع با عنوان پست سازمانی انجام نشده بلکه نظر شخصی وی بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: دعوت به حضور در انتخابات در هیچ کجای قانون ممنوع نبوده و دعوت از افراد برای حضور در انتخابات و برگذاری انتخابات پرشور ممنوع نیست.

اکرمی افزود: سازمان های مردم نهاد در چارچوب قانون وظایفی داشته و هیچ یک از آنها حق سیاسی کاری در انتخابات را نداشته و در صورت مشاهده با آنان برخورد می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی انتخابات حضور در انتخابات قانون مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: در مدیریت شهری گذشته توجهی به گرامیداشت آیین‌های مذهبی نداشتند به طوریکه حتی در آن دوره ریالی بودجه برای گرامیداشت دهه کرامت پیش‌بینی نشده بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امین توکلی‌زاده در حاشیه دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هر دوره‌ای از مدیریت شهری در حوزه فرهنگی و اجتماعی راهبرد ویژه‌ای در دستور قرار گرفته اما در همه دوره‌ها زحماتی کشیده شده است. کار در این حوزه سخت است لذا ما تلاش کردیم اقدامات صحیح را ادامه دهیم و تکرار کنیم.

وی افزود: برخی رویکردها نیز غلط بوده که در نتیجه آن شاهد بودیم در ادوار گذشته براساس رویه‌ای پیش رفتند که سبک زندگی مردم دچار مشکل شده، ترویج شیوه‌های غربی در سبک زندگی را شاهد بودیم در حالی که خود صاحب سبک هستیم. برای مسائل اجتماعی می‌توانیم به مبانی و فرهنگ دیرینه خود مراجعه کنیم.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: ترویج زیست شبانه را در دوره قبل شاهد بودیم. در حقیقت به بهانه ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری سبک زندگی را دچار مشکل کردند و زمان استراحت مردم آنها را به فضای بی دفاع شهر کشانده که بسیاری از آسیب‌ها را به همراه آورد. می‌توانیم با طراحی درست بنایی را بگذاریم که آسیب نداشته باشد.

وی تاکید کرد: خانواده را محور طراحی‌های فرهنگی خود قرار دادیم و در این حوزه خانواده خود از خود صیانت می‌کند و می‌تواند به‌گونه‌ای طراحی کند که کل خانواده بهره‌مند شوند. ما نوروز را به صورت کاملا طراحی‌های لازم را انجام دادیم و در حقیقت نوروز ملل را به عنوان آنچه که خارج از جغرافیای کشورمان است در نظر گرفتیم و اراضی عباس‌آباد روی نوروز ملل متمرکز شد.

توکلی‌زاده با اشاره به اینکه آیین‌های متفاوتی در اقوام مختلف برای نوروز وجود دارد، افزود: همه آیین‌های اقوام برای نوروز ستودنی است. نوروز ملل و نوروز اقوام را در دستور کار قرار دادیم و با تلفیق بهار قرآن موضوع نوروز را دنبال کردیم.

وی تاکید کرد: ترویج چهارشنبه سوری در دستور کار ما نیست اما آموزش شهروندان برای ایمنی و مراقبت از کودکان در دستور کار قرار گرفته بود. بی‌تردید ما نیازی نداریم دست گدایی فرهنگی به سمت کسی دراز کنیم. آنقدر جشن‌های بزرگ در ایران و اسلام وجود دارد. در ایام نوروز 64 کاروان نوروزی در شهرداری تهران به راه افتاد و اقداماتی همچون شاهنامه‌خوانی را دنبال کردیم. در هیچ مناسبتی غفلت نکردیم به ویژه مناسبت‌های ملی و فرهنگی.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با انتقاد از بی‌توجهی مدیریت دوره شهری به برگزاری آیین‌های مذهبی اظهار کرد: همه این موارد را در خاطرشان هست و حتی زمانی که ما در این دوره معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری را تحویل گرفتیم حتی یک ریال بودجه نیز برای گرامیداشت دهه کرامت در دوره‌ گذشته در نظر گرفته نشده بود.

توکلی‌زاده تصریح کرد: البته آنها بیشتر توجه خود را به برگزاری نمایشگاه‌های حیوانات خانگی داشتند و در این ارتباط شهروندان تهرانی خاطرشان هست که در سطح شهر بیلبوردهای تبلیغاتی این نمایشگاه‌ها نصب شده بود و هزینه‌های زیادی در این بخش صورت گرفته بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • جزییات جدید از پرونده مهسا امینی
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود