Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@02:12:10 GMT

جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام به نسل جوان منتقل شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۴۸۴۰

جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام به نسل جوان منتقل شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالفتاح اهوازیان ظهر یکشنبه در یادواره شهدای بخش بهداشت و درمان استان سمنان به میزبانی سالن همایش‌های موزه دفاع مقدس سمنان ضمن بیان اینکه فداکاری‌های رزمندگان اسلام به نیل جوان منتقل شود، تأکید کرد: این جان‌فشانی‌ها به‌خصوص در حوزه رزمندگان بهداشت و درمان بسیار شنیدنی و تأثیرگذار برای نسل جوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهدا و رزمندگان حوزه بهداشت و درمان تنها در هشت سال دفاع مقدس انجام‌وظیفه نکردند بلکه از آغاز انقلاب تا دفاع از کشور همواره در خط نخست خدمت به انقلاب و اسلامی بوده و هستند.

این رزمنده روزهای فخر و افتخار بابیان اینکه فاصله گرفتن از شهدا خیانت به ملت ایران است، تأکید کرد: باید همواره یاد شهدا باشیم.

اهوازیان بابیان اینکه حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی وظیفه همگان است، گفت: درست است که شهدا نیازی به تکریم مسئولان و مردم ندارند اما باید دانست که حراست از آرمان‌های شهدا رسالت و وظیفه‌ای دینی و اسلامی است.

وی ضمن بیان اینکه دشمنان در سال‌های اخیر با درایت سربازان ولایی، دشمنان اسلام به‌زانو درآمده‌اند، گفت: امروز باید بیش از هرزمانی هوشیار بود.

این روایتگر دفاع مقدس بابیان اینکه دشمنان هرروز دنبال فتنه‌ای جدید هستند که شاهد مثال آن پدید آوردن داعش بود که ۵۸ درصد خاک عراق را در تصرف داشت، تأکید کرد: جبهه مقاومت نشان داد که در برابر تمام توطئه‌های دشمنان ایستاده است.

اهوازیان در خاتمه بیان کرد: جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در دهه‌های گذشته برای حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بی‌نظیر بود لذا باید از این دستاوردها حراست کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سه هزار شهید دفاع مقدس استان سمنان ۹۶ شهید سهم شبکه بهداشت و درمان بوده است.

کد خبر 4792242

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكی سمنان دفاع مقدس شبکه بهداشت و درمان جبهه مقاومت ایران دانشگاه علوم پزشکی شاهرود انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها بیرجند تعطیلی مدارس شهرکرد بسیج خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟

همشهری آنلاین - حوادث: در ساعت‌های اخیر خبری در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که از مرگ دختری جوان در جریان طرح نور حکایت دارد. خبری مجعول و بدون جزئیات مستند که در آن تلاش شده از حادثه ای خیالی مهسا امینی دومی ساخته شود.

بررسی‌های خبرنگار همشهری نشان می‌دهد یک نفر از اراذل و اوباش که قبلا توسط پلیس بخاطر ایجاد نا امنی دستگیر شده بود، در بازداشتگاه فوت شده است. این فرد اواخر سال گذشته بدلیل ایجاد ناامنی و مزاحمت و اقدام به تخریب چندین خودرو تحت تعقیب پلیس بود و اوایل فروردین امسال دستگیر شد. متهم که با استفاده از سلاح سرد به ماموران هنگام دستگیری حمله کرد با شلیک گلوله به پا، متوقف و توسط پلیس دستگیر و برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستانی منتقل شد. او سپس برای انجام تحقیقات به معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ منتقل شد که ساعت ۱۲ شب گذشته در زمان استراحت در بازداشتگاه فوت شد که تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده تا علت فوت مشخص شود.

این حادثه در شرایطی اتفاق افتاد که خبری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که از مرگ دختر جوانی توسط ماموران پلیس امنیت اخلاقی در وزرا حکایت داشت. این مطالب در شرایطی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که چنین خبری از اساس دروغ است چون مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند چون این مکان به نگهداری ارازل و اوباش اختصاص دارد.

کد خبر 844981 برچسب‌ها پلیس امنیت زنان - حجاب گشت ارشاد

دیگر خبرها

  • افسردگی شدید میان اعضای یک خانواده منتقل می‌شود
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • نیروهای سپاه پیروزی درخشانی برای جبهه حق رقم زدند
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • یک اوباش در «وزرا» سکته کرد، نه یک خانم جوان!
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • واکنش جامعه روحانیت مبارز به حمله ایران به اسرائیل /سنگ دشمن را از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادیم
  • بیانیه جامعه روحانیت مبارز در مورد پاسخ ایران به اسرائیل: رزمندگان اسلام سنگ دشمن از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادند و توان و اراده‌ی دفاع از مظلوم و کوتاه نیامدن از عزّت اسلامی و ایرانی را به اثبات رساندند
  • عملیاتی نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی باعث شادابی مردم شد
  • عملیات غرور آفرین سپاه مسلمانان جهان را خوشحال کرد