Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حمودی، کاپیتان تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که آنها در بازی برابر استقلال دنبال انجام بازی تدافعی و کسب تساوی نیستند. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

علی حمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با وضعیت پیکان بعد از شکست برابر صنعت نفت آبادان گفت: ما در این بازی مستحق باخت نبودیم، پیکان فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت ضمن اینکه بابت اشتباهات داوری هم ضرر کردیم و حق‌مان این بود که امتیاز بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما این باخت را فراموش کردیم و تمام تمرکزمان روی دو بازی پایانی در نیم‌فصل اول برابر استقلال و سپاهان است. بازیکنان ما شرایط بازی برابر تیم‌های بزرگ را درک می‌کنند و در این بازی‌ها معمولاً نتایج خوبی می‌گیریم. امیدوارم که در این دو بازی هم نتایج خوبی بگیریم.

فرکی: نگرانم که بازی فردا ما و استقلال عقب بیفتد/ مغانلو تا آخر فصل در پیکان می‌ماند

 

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پیکان در بازی با استقلال به کسب نتیجه تساوی راضی خواهد بود؟»، خاطر نشان کرد: ما از لحاظ ارائه فوتبال تهاجمی جزو سه‌ چهار تیم برتر لیگ هستیم و مطمئن باشید برابر استقلال هم به فکر انجام بازی تدافعی و کسب نتیجه تساوی نیستیم. می‌دانیم برابر استقلال که تیم پرقدرتی است، بازی سختی در پیش داریم، ولی تمام هدف‌مان این است که سه امتیاز این بازی را بگیریم. ما میزبان هستیم و باید از این شرایط نهایت استفاده را ببریم.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال درباره تقابل با تیم سابقش تصریح کرد: در سال‌های گذشته هم برابر استقلال بازی کردم. من روزهای خوبی را در این تیم سپری کردم و از استقلالی‌ها بدی ندیدم. تلاش می‌کنم تا برابر استقلال عملکرد خوبی داشته باشم.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط حسین فرکی پیکان تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حسین فرکی پیکان تهران حسین فرکی پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره  وضعیت مصدومیتش در بازی با تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد و حس درد  داشتم و ترسیدم که خدای نکرده تشدید شود، اما امشب یا فردا ام آر آی می‌گیرم تا میزان دقیق آسیب دیدگی ام مشخص شود. البته به نظرم چیز خاصی نیست.  

عالیشاه درباره اینکه تیم پرسپولیس در آبادان توانست پیروز شود، گفت: همیشه بازی کردن برابر تیم صنعت نفت در آبادان و جلوی تماشاگرانش سخت بوده است، چون تیم خوبی است. اما ما همه جوره محکوم به برد بودیم و خدا را شکر شرایط خوبی هم داشتیم و امیدوارم که ادامه دار باشد.  

او درباره اینکه تیم پرسپولیس به صدر جدول رفته است، گفت: بازی به بازی باید پیش رفت و اکنون به بازی با آلومینیوم در جام حذفی باید فکر کنیم و ان شاء الله بعد از آن بازی به لیگ برمی گردیم.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد