Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال نمایش خانگی «موچین» با کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی میثم آهنگری هم‌اکنون در روزهای پایانی پیش تولید قرار دارد و ظرف چند روز آینده مقابل دوربین خواهد رفت.

امیر نوری، حمید لولایی، عباس جمشیدی‌فر، مهران رجبی، رابعه اسکویی و شهره لرستانی و آشا محرابی بازیگران جدیدی هستند که به تازگی به این سریال اضافه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این حضور مرجانه گلچین، زهرا جهرمی و علی صادقی در این پروژه قطعی شده بود. تست گریم تمامی بازیگران این سریال ظرف یکی، دو روز آتی انجام خواهد شد.

این سریال به نویسندگی حسین تبریزی و سیدعلی موسویان، مضمونی کمدی _ اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده است: «انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن  کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم...»

دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از جمال گلی(مشاور تهیه‌کننده)، سیروس ذوالفقاریان(مجری طرح)، فریباسادات خلیلی(مدیر تولید)، مجید فاضلی(دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، امید نگارشی(مدیر فیلمبرداری)، فرهاد تبریزی(صدابردار).

۵۷۲۴۵

کد خبر 1329044

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال ایرانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران مهران رجبی حمید لولایی شبکه نمایش خانگی انتخابات مجلس یازدهم لایحه بودجه بودجه 99 باشگاه استقلال بارش برف باران ایالات متحده آمریکا استان البرز باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!

به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی صنعت برق اظهار داشت: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی که به قید قرعه به افرادی که در مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اند اعطا می‌شود، برخوردار خواهند شد. او تاکید کرد: برای تابستان امسال ۴۷ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است‌.

سیاست وزارت نیرو در ۲ سال گذشته با دادن مشوق‌های نقدی باعث شده تا کشور با خاموشی گسترده در فصل تابستان مواجه نشود. این در حالی است که تعرفه برق در سال ۱۴۰۳ تغییر نکرده و به نظر می‌رسد این وزارتخانه مصمم است تا امسال هم تابستان بدون خاموشی را تجربه کند. رجبی مشهدی می‌گوید: کسانی که بیش از ۲.۵ برابر الگو مصرف برق دارند، به ازای هر کیلووات ساعت مازاد بر ۲.۵ برابر الگو، ۲۷۰۰ تومان پرداخت خواهند کرد که مطابق با قیمت خرید برق تجدیدپذیرها خواهد بود.

وی می‌افزاید: این مشترکان که حدود یک میلیون مشترک هستند تا پیش از تابستان به کنتورهای هوشمند مجهز می شوند و در صورت ادامه پرمصرفی قطعا با قبوض سنگین برق مواجه خواهند شد.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: همچون سال گذشته برای هر کیلووات صرفه جویی در مصرف برق مشترکان خانگی ٢ هزار تومان پاداش تعیین شده که مشترکان می توانند ضمن برخورداری از این پاداش نقدی که در قبوض برق آنها لحاظ می شود، در قرعه‌کشی اهدای جوایز ارزنده ای که از آنها یاد شد، نیز شرکت کنند.

رجبی مشهدی اولویت شرکت توانیر در سال جاری به ویژه در فصل گرم سال را مدیریت مصرف در اوج بار اعلام کرد و یادآور شد: برای گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ در مجموع ۱۸۰ اقدام در ۶ محور تدوین شده چرا که تابستان امسال بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی تابستانی گرم‌تر از نرمال با افزایش ۲ تا ۳ درجه‌ای هوا بیشتر از شرایط نرمال تابستان خواهد بود که در این صورت، تأثیر گرمای هوا را بر رشد مصرف برق خواهیم داشت.

به گفته این مقام دولتی بر اساس سناریوی بدبینانه و رشد ۶ درصدی مصرف برق در تابستان پیش رو، میزان اوج تقاضای برق به ۷۷ هزار و ۷۵۰ مگاوات می‌رسد که برای تابستان امسال واردات ۵۰۰ مگاواتی برق از کشورهای همسایه که عمدتا ترکمنستان و ارمنستان است، پیش‌بینی شده است.

رجبی مشهدی در خصوص افزایش ظرفیت نیروگاهی از ابتدای دولت تا امروز گفت: در مجموع تاکنون ۸ هزار و ۵۸۳ مگاوات به ظرفیت اسمی تولید برق کشور افزوده شده که بخشی از آن مربوط به نیروگاه های تازه احداث شده و بخشی نیز مربوط به ارتقای توان عملی نیروگاه‌های موجود است.

کد خبر 846796 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها وزارت نیرو برق قیمت - برق

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • رفع مسدودی بیش از هزار و ۳۰۰ کارت ملی در استان قزوین
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • بازگشت حمید لولایی به محله خانه به دوش بعد از ۲۰ سال؛ خانه‌ای وجود ندارد + ویدئو