Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:23:15 GMT

آغاز جشنواره سینما حقیقت با «باد صبا»

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۵۰۴۲

صبح فردا [دوشنبه ۱۸ آذر ماه] سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت با همکاری فیلمخانه ملی ایران، در پردیس سینمایی چارسو افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام روابط عمومی برنامه، در این مراسم با حضور استاد منوچهر انور، تصاویر دیده‌نشده‌ای از راش‌ها و پشت‌صحنه فیلم «باد صبا» ساخته آلبر لاموریس به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم افتتاحیه‌ی این دوره با حضور بزرگان سینمای مستند ایران نظیر استاد منوچهر طیاب، محمدرضا اصلانی، کامران شیردل، احمد ضابطی‌جهرمی، محمد تهامی‌نژاد، حسین ترابی، اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره؛ صاحبان آثار بخش‌های مختلف، مستندسازان، اهالی رسانه و علاقمندان فیلم مستند، از ساعت ۱۰:۳۰ صبح دوشنبه ۱۸ آذرماه ۹۸ در سالن شماره ۱ پردیس سینمایی چارسو آغاز می‌شود.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، هر روز در شش سئانس، به مدت یک هفته، از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۴ میزبان جامعه‌ی سینمای مستند و دوستداران این گونه‌ی فرهنگی سینما است. 

عموم علاقمندان جهت تماشای آثار این دوره‌ی سینماحقیقت، می‌بایست ضمن رزرو سئانس، بلیت خود را از کانترهای چارسو تهیه کنند. تعدادی از صندلی‌ها و ظرفیت باقیمانده سالن هم نیم ساعت قبل از آغاز فیلم در پردیس چارسو بلیت‌فروشی می‌شود. موزه سینما هم میزبان جشنواره سینماحقیقت است.

 رزرو و خرید بلیت‌های جشنواره، یک روز قبل از هر سئانس، از طریق سایت سینماتیکت امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام 


 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره سینما حقیقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسوول ستاد اکرانهای مردمی جشنواره عمار شهرستان برخوار گفت: این فیلم همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور روز جمعه 7 اردیبهشت بصورت اختصاصی با حضور علی طاهرفر کارگردان و بازیگران آن از جمله تورج الوند، علی استادی و رضا ناجی در استان اصفهان در چهار سانس سینما ساحل، سینما چهار باغ و سینما فرهنگ خمینی شهر و تالار شهرداری دولت آباد اکران می شود.
ابراهیم معینی افزود: وی گفت: این فیلم دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام موفق به تولید چند فیلم کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.
وی گفت: این فیلم برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته دکتر روح الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه 60 شهر تبریز می‌گذرد و برنده سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو چهل‌دومین جشنواره فجر است.
این اثر محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر «ماه» به تهیه کنندگی سجاد نصراللهی است.

دیگر خبرها

  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری