Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@16:14:42 GMT

رفع مشکل فاضلاب خوزستان نیازمند عزم ملی است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۵۰۴۵

رفع مشکل فاضلاب خوزستان نیازمند عزم ملی است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد بحران استان خوزستان اظهار کرد: برنامه و تسهیلاتی که پس از سیل ابتدای سال برنامه‌ریزی و تعهد شد تقریباً طبق زمان‌بندی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه برخی از این موارد به دلایل مختلف در زمانی متوقف شد، افزود: با رفع موانع باید هر چه زودتر این مشکلات مرتفع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل زمستان و شروع بارش‌ها در استان باید پروژه‌های مربوط به مقابله با سیل و سیل برها هرچه زودتر تمام شود.

شریعتی با بیان اینکه مشکل کانال‌های سیل بر باید مرتفع شود، عنوان کرد: در حوزه مارون و زهره به دلیل وجود کانال‌های سیل بر مشکلی از این بابت نداریم اما در حوزه کرخه و دز کانال‌های سیل بر وجود ندارد و افزایش ورودی رودخانه‌ها و سدها موجب خساراتی در این بخش خواهد شد.

وی بیان کرد: به نحوی برنامه‌ریزی شده که کانال‌های موجود سیلاب بر در استان به دشت‌ها و کانون‌های گرد و خاک هدایت می شوند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: باتوجه به تجربه‌ای که در سال قبل در زمینهٔ سیلاب به دست آوردیم امسال با مشکلات کمتری روبرو خواهیم بود.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان سیل ابتدای سال، گفت: نحوه پرداخت تسهیلات بلاعوض به خوبی در حال انجام است.

شریعتی یکی دیگر از مشکلات استان به ویژه شهر اهواز را فاضلاب عنوان کرد و افزود: با دستورات رهبری و تاییدات دولت کارهای خوبی انجام شده است، تصفیه‌خانه غرب ساخته می شود اما ایستگاه‌های پمپاژ انجام نشده است.

استاندار خوزستان اظهار کرد: رفع مشکل فاضلاب شهر اهواز نیازمند عزم ملی است.

کد خبر 4792272

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی استانداری خوزستان آب و فاضلاب شهری انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها بیرجند تعطیلی مدارس شهرکرد بسیج خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در این پیام آورده است:کسب مدال‌های ارزشمند شما در رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا که موجب قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان شد، باری دیگر موجب شور و شعف در بین مردمان عزیز و ورزش دوست خوزستان شد.

وی افزود: این افتخار آفرینی‌ها باری دیگر مهر تاییدی بر رشادت هاو استعداد جوانان این خطه زد، و از تلاش های، هیات کشتی استان و تمامی مربیانی که زحمت پرورش، حمایت و هدایت شما را برعهده دارند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

استاندار خوزستان در پایان این پیام گفت: امیدوارم با تلاش و زحمات خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات پیش روی از جمله رقابت‌های مهم المپیک باشم.

دیگر خبرها

  • منطقه زیبای پامنار خوزستان (فیلم)
  • همه چیز درباره کشفیات مرموز باستان‌شناسی در اصفهان / از کشف یک کوره اعجاب‌انگیز تاریخی تا لوله‌های عظیم آب و فاضلاب ۱۰۰۰ ساله و یک سازه عجیب مسقف احتمالا متعلق به یهودیان (فیلم)
  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا
  • اجرای طرح هادی روستایی در بهشهر نیازمند توجه است