Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:59:29 GMT

پروین: «تاج» جواب تماس‌هایم را نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۵۱۱۴

پروین: «تاج» جواب تماس‌هایم را نمی‌دهد

«علی پروین» در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان و نام‌آوران ورزش ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌  یکی از پیشکسوتان پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و به طور حتم هر کاری بتوانیم برای کمک به او انجام می‌دهیم و در این راه قدم‌هایی نیز برداشته‌ایم.

وی افزود: من همیشه گفته‌ام و باز می‌گویم در شرایط فعلی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی، سرمربی ایرانی است و باید سکان هدایت تیم ملی به گزینه داخلی سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسطوره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما مربیان ایرانی خوبی داریم که می‌توانند در این شرایط حساس به تیم ملی کمک کرده و بهترین نتایج را برای کشورمان در مسابقات پیش رو کسب کنند. ۴۰ میلیارد هزینه بدهیم که تیم ملی تنها راهی جام جهانی شود یا در مسابقات مقدماتی مقابل تیم‌های عراق و بحرین شکست بخورد؟ من اگر سرمربی تیم ملی باشم در دور برگشت با سه مهاجم بازی‌ می‌کنم و راحت عراق و بحرین را شکست خواهم داد.

پروین تصریح کرد: «علی دایی»، «امیر قلعه‌نویی»، «یحیی گل‌محمدی» و حتی «مهدی تارتار» گزینه‌هایی هستند که لیاقت حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران را دارند. اگر برانکو (ایوانکوویچ) هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد، دودستگی ایجاد می‌شود و برخی‌ها مخالف حضور وی در تیم ملی هستند.

وی تاکید کرد: ما بازیکنان خارجی را به خدمت می‌گیریم که نه تنها کیفیت فنی بالایی ندارند بلکه نمی‌توانند به فوتبال ایران کمک کنند. باید نفراتی به عضویت باشگاه‌های ما درآیند که توان فنی‌شان از فوتبالیست‌های ایرانی بیشتر باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: من چند بار با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران تماس گرفتم تا به او بگویم سکان هدایت تیم ملی را فقط به یک مربی ایرنی بسپارد اما متاسفانه وی تماس‌هایم را بی پاسخ گذاشت و جواب نداد.

برچسب‌ها مهدي تاج باشگاه پرسپولیس علی پروین یحیی گل محمدی امیرقلعه نویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدي تاج باشگاه پرسپولیس علی پروین یحیی گل محمدی امیرقلعه نویی مهدي تاج باشگاه پرسپولیس علی پروین یحیی گل محمدی امیرقلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش ۱۴.۴۸ میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت ۲۴ هفته از لیگ آبی پوشان با ۵۳ امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده ۸۲ جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با ۲ پله صعود در رده ۱۶۱ دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا ۹ پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان ۷۹ پله است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228073 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس