Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@05:10:55 GMT

جزییات بودجه حمل‌ونقل هوایی در سال آینده

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۵۲۳۶

جزییات بودجه حمل‌ونقل هوایی در سال آینده

براساس لایحه بودجه سال ۱۳۹۹، مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای حمل‌ونقل هوایی ۲۷۱ میلیارد تومان است که به غیر از افزایش بودجه دستگاه‌های متولی، سه برنامه ایمنی و توسعه‌ای نیز با اعتبارات مجزا تعریف شده است.

به گزارش ایسنا، صبح امروز حسن روحانی لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد که براساس آن مجموع بودجه برآورد شده برای زیربخش‌های مختلف حمل‌ونقل هوایی و دستگاه‌های متولی در این حوزه بیش از ۲۷۱ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این میزان ۱۴۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن مربوط به دو دستگاه اجرایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و سازمان هواپیمایی کشوری است که نسبت به سال جاری ۱۲.۶۹ درصد افزایش داشته است.

سازمان هواپیمایی کشوری ۹۵ میلیارد تومان بودجه برای امسالش تصویب شده است و این عدد برای شرکت فرودگاه‌ها ۳۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. بودجه‌های برآورد شده‌ سال آینده‌ این دستگاه‌های متولی و اجرایی به ترتیب با ۱۵.۷۸ درصد رشد به ۱۱۰ میلیارد تومان و با ۴.۰۹ درصد رشد به ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است.

نکته دیگر در لایحه بودجه سال آینده این است که در حوزه حمل‌ونقل هوایی سه ردیف بودجه دیگر به مبلغ بیش از ۱۰۱ میلیارد تومان تعریف شده است که با عناوین برنامه ایمنی حمل و نقل هوایی به مبلغ بیش از ۳۷ میلیارد تومان، برنامه‌ریزی و توسعه حمل و نقل هوایی با بودجه‌ای بیش از ۲۲ میلیارد تومان و برنامه توسعه حمل و نقل هوایی با بیش از ۴۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لایحه بودجه 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید مرغ اعلام شد/ اعلام جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی ابراهیمی مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به جوجه ریزی‌های اخیر نه تنها کمبودی در عرضه مرغ در ایام عید و ماه رمضان نداریم، بلکه تا اردیبهشت ماه مازاد تولید داریم که برای جلوگیری از زیان مرغداران باید از سطح بازار جمع آوری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی نوشت: به گفته او، براساس ابلاغیه وزارت جهاد قیمت خرید حمایتی هرکیلو مرغ زنده ۵۸ هزارتومان است، درحالیکه قیمت تمام شده بالای ۶۰ هزارتومان است و بعضا ۵۴ تا ۵۶ هزارتومان هم در بازار فروخته می شود.

ابراهیمی ادامه داد: با توجه به آنکه مردم بخشی از مرغ فروردین را در اسفندماه انجام می‌دهند، از این رو ۱۴۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در اسفند انجام گرفت که این میزان کاملا جوابگوی نیاز کشور است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی با تاکید بر جمع آوری روزانه هزارتن مرغ از سطح بازار افزود: با توجه به حجم جوجه‌ریزی‌های اخیر، جمع آوری مازاد از سطح بازار امری ضروری است تا مرغداران متحمل زیان نشوند.

او با بیان اینکه نیاز جوجه‌ریزی مرغ در ایام مختلف متفاوت است، گفت: بنابر آمار در آذرماه ۱۴۴ میلیون قطعه جوجه ریزی شد که این میزان بدون افت قیمت خریداری شد، اما اکنون با ۱۵۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی افت قیمت داریم.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888418

دیگر خبرها

  • نرخ مالیات بر ارزش افزوده افزایش یافت/ اعلام جزییات
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • اعلام جزییات یک برنامه تلویزیونی ویژه شب‌های قدر
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ اعلام جزییات
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲روز آینده بازگشایی می‌شود
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰
  • جزییات واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک