Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@06:25:49 GMT

فرانسوی‌ها پرچم اتحادیه اروپا را به آتش کشیدند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۵۴۴۰

فرانسوی‌ها پرچم اتحادیه اروپا را به آتش کشیدند

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، معترضان فرانسوی در ادامه اعتراضات خود علیه سیاست‌های دولت، پرچم اتحادیه اروپا را به آتش کشیدند.

به آتش کشیدن پرچم اتحادیه اروپا در جریان اعتراضاتی صورت گرفته که از هفته گذشته همراه با اعتصاب سراسری در فرانسه آغاز شد و هدف آن مخالفت و لغو طرح بازنشستگی دولت ماکرون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین بار نیست که پرچم اتحادیه اروپا در جریان اعتراضات فرانسه به آتش کشیده می‌شود و در ماه های گذشته نیز آتش زدن پرچم اروپا در اعتراضات جلیقه زردها تکرار شده بود، اما اعتراضات فعلی فراتر از معترضان جلیقه زرد است و در آن اتحادیه‌های کارگری و اصناف مختلف شغلی نیز حضور دارند.

 دولت فرانسه با ناکارآمد عنوان کردن سیستم بازنشستگی فعلی، اعلام کرده است که در نظر دارد تا سیستمی ساده طراحی کند تا در آن همه مستمری‌بگیران از حقوق برابر برخوردار باشند، اما این طرح با مخالفت‌ها و انتقادات گسترده در این کشور روبرو شده است.

موج اعتصاب اخیر در فرانسه که همراه با اعتراضات در لیون و مارسی نیز بوده است، بزرگترین اعتراض در فرانسه از زمان شکل گیری جنبش جلیقه زردها در سال گذشته به شمار می‌رود.

کد خبر 4792291

منبع: مهر

کلیدواژه: فرانسه اتحادیه اروپا پرچم جنبش جلیقه زردهای فرانسه ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ایران دونالد ترامپ سوریه ناتو روسیه فلسطین ترکیه لبنان فرانسه عربستان سعودی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهواره‌های متعددی در مرحله ساخت داریم

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از جمله کارهای مشترک ما و دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۲، هوشمندسازی خدمات بود. همچنین سال گذشته پنجره واحد دانشگاه‌ها فعال شد که ۲۶۰ دانشگاه به آن متصل شدند و این کار در ارزیابی اتحادیه بین‌المللی مخابرات منتخب شد که مایه افتخار است.

وی افزود: پنجره ملی خدمات دولت هوشمند هم سال قبل از آن در این اتحادیه مورد تقدیر قرار گرفته بود. امسال مسیر هوشمندسازی دولت را دنبال خواهیم کرد، در حالی که سال گذشته ۷۰ درصد خدمات دولت از طریق پنجره ارائه می‌شد و ۱۲ درصد از آن هوشمند بوده است، تلاش می‌کنیم امسال این میزان به ۳۰ درصد برسد.

وی تاکید کرد: ماهواره‌های متعددی در مرحله ساخت داریم و ماهواره‌هایی آماده پرتاب هستند. همچنین سعی می‌کنیم ماهواره‌های متعددی را به شکل سنجشی داشته باشیم؛ یعنی چند ماهواره تصویربرداری در فضای کشور داشته باشیم.

در حال تکمیل

کد خبر 6080295

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا
  • ماهواره‌های متعددی در مرحله ساخت داریم
  • (تصاویر) از اهتزاز پرچم حزب‌الله تا آتش زدن پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده
  • طنین فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایالات‌متحده/ حامیان فلسطین پرچم آن را به آتش کشیدند
  • سایه شوم اعتصاب‌های گسترده بر سر بازی‌های المپیک پاریس
  • خشم مردم فرانسه از وضع قوانین تردد در زمان برگزاری المپیک
  • موضع دو گانه ماکرون در قبال روسیه
  • کاهش مصرف آب در شهر فرانسوی با ممنوعیت یخ و حذف وان حمام
  • کاهش مصرف آب در شهر فرانسوی با ممنوعیت استفاده از یخ و وان حمام