Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال نمایش خانگی « موچین » با کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی میثم آهنگری هم‌اکنون در روزهای پایانی پیش تولید قرار دارد و ظرف چند روز آینده مقابل دوربین خواهد رفت.

اخبار چهره ها - امیر نوری، حمید لولایی، عباس جمشیدی‌فر، مهران رجبی ، رابعه اسکویی و شهره لرستانی و آشا محرابی بازیگران جدیدی هستند که به تازگی به این سریال اضافه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این حضور مرجانه گلچین، زهرا جهرمی و علی صادقی در این پروژه قطعی شده بود. تست گریم تمامی بازیگران این سریال ظرف یکی، دو روز آتی انجام خواهد شد.

این سریال به نویسندگی حسین تبریزی و سیدعلی موسویان، مضمونی کمدی _ اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده است: «انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن  کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم...»

دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از جمال گلی(مشاور تهیه‌کننده)، سیروس ذوالفقاریان(مجری طرح)، فریباسادات خلیلی(مدیر تولید)، مجید فاضلی(دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، امید نگارشی(مدیر فیلمبرداری)، فرهاد تبریزی(صدابردار).

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موچین مهران رجبی شهره لرستانی مهران رجبی شهره لرستانی سریال کمدی سریال نمایش خانگی موچین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، پنج شنبه و جمعه خلاصه قسمت‌های ۱ تا ۹ سریال «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا پخش می‌شود.
قرار است روز پنج‌شنبه خلاصه (قسمت‌های ۱ تا ۵) و جمعه (قسمت‌های ۶ تا ۹) پخش شود.
«جا میونگ گو» یک سریال تاریخی کره‌ای است که همان جذابیت‌های معمول این سریال‌ها مانند ساخت خوب و داستان پردازی جذاب را دارد و برای مخاطب ایرانی که در سال‌های اخیر با این سریال‌ها آشنا بوده می‌تواند جذابیت خاص خود را داشته باشد.
این سریال ادامه‌ای برای داستان نخستین فرمانروایان امپراتوری گوگوریو است و روایتگر ادامه دوران حکمرانی موهیول، نوه جومونگ است.
در خلاصه داستان آن آمده است: امپراطوری ناکرانگ طبل مقدسی داشت که در زمان حمله دشمن خودبه‌خود به صدا در می‌آمد و همه را مطلع می‌کرد تا گرفتار شبیخون نشوند.
جونگ ریو وون در نقش شاهزاده جامیونگ، جونگ کیونگ هو در نقش شاهزاده هودونگ، پارک مین یونگ در نقش شاهزاده لاهی، مون سونگ گون در نقش موهیول پادشاه گوگوریو بازیگران اصلی این سریال کره‌ای هستند و لی میونگ وو هم کارگردانی آن را بر عهده داشته است.
سریال «جومونگ ۳: جا میونگ گو» ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعات ۱۳،۷،۱ بازپخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • «قلب» در شبکه نمایش خانگی
  • بهترین مینی سریال های شبکه HBO که حتما باید ببینید
  • در غزه و سودان چه خبر است؟/ آنقدر گرسنه می مانی تا ذره ذره آب شوی
  • «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • رفتارهای زن و شوهری در یک شوی نمایش خانگی!
  • (ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا
  • قسمت دوم و سوم فیلم‌های کمدی چه سرانجامی داشته‌اند؟