Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید اگر او مربی تیم ملی بود، می‌توانستیم عراق و بحرین را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شکست دهیم.

به گزارش تابناک ورزشی، علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران در حاشیه مراسم پیشکسوتان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: ما با همه استقلالی‌ها رفیق و در زمین رقیب هستیم. ما بعضی‌ها مثل علی جباری را هم به این مراسم دعوت کردیم، اما کار داشتند و به این مراسم نیامدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما این‌قدر فشار آوردیم که یک شرکت دیگر به نام استقلال ایران ثبت کنند، چون ما هر جا می‌رفتیم قرارداد ببندیم می‌گفتند که استقلالی‌ها هم هستند و فکر می‌کنم با اتفاقی که افتاده است و حضور استقلالی‌ها موجب می‌شود که مجموعه ما خیلی قشنگ‌تر بشود. امیدوارم که آن‌ها هم حضور پیدا کنند.

پروین در خصوص بازی تیم پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن خوب بازی کرد و امیدوارم این روند ادامه پیدا کنند. به نظر من از سه تیم استقلال پرسپولیس و سپاهان یک تیم مقام قهرمانی را به دست می‌آورد.

او درباره شرایط تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: به نظر من باید مربی ایرانی به تیم ملی بیاید. ما این همه مربی ایرانی خوب داریم. هر کسی بالا سر تیم ملی بیاید راحت به جام جهانی می‌رود. ما باید به مرحله بعد جام جهانی صعود کنیم. در دوران بازیگری ما در جام جهانی در گروه خود چهارم شدیم. در زمان کی‌روش هم چهارم شدیم و هر کسی رفت چهارم شد. امیدوارم که با مربی ایرانی بتوانیم به مرحله بعد جام جهانی صعود کنیم.

او درباره گمانه‌زنی‌هایی که درباره حضور برانکو در تیم ملی می‌شود، گفت: اگر او به تیم ملی بیاید. دو دستگی پیش خواهد آمد. یک عده می‌گویند او نباید در تیم ملی باشد و بعضی دیگر می‌گویند او باید در تیم ملی حضور پیدا کند. اگر مربی ایرانی باشد، از جنس خودمان است. چرا باید ۴۰ میلیارد مربی خارجی بیاوریم تا به جام جهانی برویم؟ آخر هم تیم ملی به عراق و بحرین ببازد؟ من اگر مربی تیم ملی بودم، در زمین عراق، می‌توانستم تیم ملی عراق را شکست دهم. قول می‌دهم اگر من مربی تیم ملی بودم با سه مهاجمی که در ترکیب می‌گذاشتم، بحرین و عراق را می‌بردیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور لایحه بودجه 99 استیضاح ترامپ گاز مرکاپتان بوی نامطبوع تهران علی پروین استقلال تابناک ورزشی پرسپولیس برانکو تیم ملی انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور لایحه بودجه 99 استیضاح ترامپ گاز مرکاپتان بوی نامطبوع تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای پرسپولیس؛ سلطان پیش‌بینی کرد!

به گزارش همشهری‌آنلاین، در شرایطی که پرسپولیس در نیم‌فصل دوم روی دور افتاده و به رویای فتح جام می‌اندیشد، خبر بد برای سرخ‌ها این است که علی پروین پیش‌بینی کرده این تیم قهرمان لیگ خواهد شد! سلطان در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته: «چندماه قبل به رضا درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است او را به‌عنوان سرمربی انتخاب کنید. الان هم تیم خوب نتیجه می‌گیرد و با این روند قهرمان می‌شود.»

البته حداقل تا اینجا نظر کارشناسی پروین در مورد اوسمار چندان بیراه از آب در نیامده، اما آنهایی که با سابقه پیش‌بینی کردن‌های علی‌آقا آشنایی دارند، از الان پشت‌شان لرزیده است. تا به حال به یاد نداریم یکی از پیش‌بینی‌های سلطان درست از آب در آمده باشد؛ آخرین آنها هم قبل از نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا بود: «ایران با ۲‌گل قطر را می‌برد.»

کد خبر 845360 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی علی‌ پروین باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عراق: ما به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کنیم
  • پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد
  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • خبر بد برای پرسپولیس؛ سلطان پیش‌بینی کرد!
  • مساله بحرین و استیضاح دولت هویدا + عکس های تاریخی
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا