Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح از راه‌اندازی سامانه ماهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

سردار موسی کمالی مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بعد از راه‌اندازی سامانه سرباز ماهر، سامانه ماهرستان نیز راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل تصریح کرد: سامانه سرباز ماهر مربوط به قبل از سربازی است یعنی جوانان به صورت داوطلبانه در این سامانه ثبت‌نام کرده و سپس با توجه به مهارت‌های کسب کرده از مشوق‌های 34‌گانه برخوردار می‌شوند یا اینکه سازمان وظیفه عمومی اسامی آنها را در سامانه سرباز ماهر ثبت می‌کند. 

وی گفت: با همکاری یکی از بانک‌ها سامانه ماهرستان برای بعد از خدمت سربازی طراحی شده تا افراد بتوانند بعد از پایان خدمت عضو این سامانه شده و از تسهیلات وام ازدواج و وام خرید استفاده کنند؛ همچنین این سامانه نیازهای شغلی هر استان را جمع‌آوری و ثبت کرده و به افراد معرفی می‌کند.

سردار کمالی بیان داشت: کسانی که به نیروهای کار ماهر نیاز دارند می‌توانند به این سامانه مراجعه کرده و افراد موردنظر را پیدا کنند؛ از سوی دیگر این سامانه به سامانه‌های مربوط به اشتغال مثل وزارت کار نیز مرتبط می‌شود.

سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل با اعلام این مطلب که سامانه فوق بازار مشاغل و نیروی کار بوده و افراد می‌توانند مشاغل موردنظر یا نیروی ماهر خود را پیدا کنند، خاطرنشان کرد: به زودی از سامانه ماهرستان رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروهای مسلح مهارت آموزی توانمندسازی سربازی سردار کمالی پلیس ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز میزبان نشست کنسرسیوم اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان کشور

جعفر ترک‌زاده امروز اول اردیبهشت‌ماه گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در سال ۱۴۰۳، اولین و بزرگترین جلسه کنسرسیوم اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان کشور در سال ۱۴۰۳ با حضور هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس در شیراز به زودی برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس فزود: اولین کنفرانس ملی مهارت ایران از طی روز‌های ۳ و ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و با مشارکت صاحب‌نظران عرصه مهارت آموزشی کشور برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: این کنفرانس که برای اولین‌بار در کشور به موضوع مهارت و مهارت آموزی از ابعاد مختلف می‌پردازد، توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان بزرگ‌ترین سازه مهارتی ـ دانشگاهی کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و با حضور مسئولین و مقامات عالی‌رتبه کشوری، متخصصان و استادان حوزه مهارت، صنعتگران و کلیه ذی‌نفعان و فعالان عرصه کار و مهارت و مهارت آموزی کشور برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان
  • مشارکت اتاق بازرگانی برای توسعه مهارت‌آموزی در دوره متوسطه دوم
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • رنجش معلمان ماده ۲۸ از شهریه بالای دوره مهارت‌آموزی
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد
  • شیراز میزبان نشست کنسرسیوم اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان کشور
  • سردار شکارچی: هرگونه تهدید مرزها با درس بزرگ نیروهای مسلح ایران مواجه خواهد شد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ناشی از «اقتدار سپاه» است