Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - بایرن مونیخ در خانه مونشن گلادباخ 2-1 شکست خورد. بازی با تساوی 1-1 ادامه داشت که در آخرین دقیقه دیدار یک ضربه پنالتی به سود میزبان اعلام شد و خاوی مارتینز کارت قرمز گرفت. پنالتی تبدیل به گل شد تا یک شکست دیگر برای بایرن ثبت شود.

به گزارش وب سایت رسمی بایرن مونیخ، نویر بعد از شکست بایرن مونیخ برابر مونشن گلادباخ گفت:

ما درک درستی از بازی خودمان نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی را 1-0 کردیم و باید به بازی ادامه می دادیم. نباید منتظر می ماندیم. صبر برای نتیجه گرفتن فایده ای برای فوتبال ما ندارد. ما توانایی هجومی خوبی داریم و خوب هم شروع کردیم و موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم. در نیمه دوم زیادی صبور بودیم. به همین خاطر گلادباخ بیشتر و بیشتر حمله کرد. بعد از گل اول باید فشار بیشتری به حریف وارد می کردیم.

کیمیش هم به شدت از نتیجه دیدار ناراضی بود:

من به شدت عصبانی هستم. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم. از آن ها به خوبی استفاده نکردیم. گلادباخ هم حمله می کرد ولی در آن مقطع موقعیت های گلزنی جدی خلق نمی کرد. در دو بازی اخیر خوب کار کرده ایم ولی هر دو دیدار را با شکست به پایان رساندیم.

و اما صحبت های توماس مولر:

خیلی سخت و ناراحت کننده است که در چنین بازی و در چنین جوی می بازیم. بعد از گل اول کمتر توانستیم بازی را کنترل کنیم (در 50دقیقه اول). بعد از یک موقعیت استاندارد یک گل دریافت کردیم. در نهایت هم یک پنالتی دادیم که اصلا لازم نبود. فوتبال ورزش سریعی است مخصوصا در طول یک بازی. بازی خوب در چنین شرایطی هیچ فایده ای ندارد و چیزی به دست نمی آوریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز قزوین؛ در بازی هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر تیم شمس آذر در ورزشگاه آزادی در یک بازی تماشایی با نتیجه ۳ - ۲، نتیجه را به آبی‌ های پایتخت باخت.

تیم شمس آذر که تا دقیقه ۸۰ بازی با سه گل از حریف خود عقب بود در دقایق ۸۳ و ۸۵ با گل‌های فراز امامعلی و مجتبی فخریان دو گل به استقلال زد و این امکان را داشت که باخت را با مساوی عوض کند.

استقلالی‌ها با این برد به صدر جدول بازگشتند.

تیم شمس آذر با این نتیجه ۳۱ امتیازی و در دره هفتم جدول باقی ماند

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، شمس آذر یازدهم اردیبهشت در خانه، میزبان پیکان تهران است.

دیگر خبرها

  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • ستاره بایرن: به‌به، منتظر تونی‌های رئال هستم!‏
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • چالش پاسکاری توماس مولر و یوسوا کیمیش در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام
  • ساعت دقیق پخش بازی بایرن مونیخ و آرسنال امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!