Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@00:30:39 GMT

ترامپ: من بهترین دوست اسرائیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۵۷۲۷

ترامپ: من بهترین دوست اسرائیلم

رئیس جمهور آمریکا در جمع یهودیان این کشور اعلام کرد که وی بهترین دوست رژیم صهیونیستی در کاخ سفید است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، در جمع یهودیان آمریکایی گفت که او بهترین دوست اسرائیل در کاخ سفید است.

ترامپ که در یک سازمان غیردولتی به نام «شورای اسرائیل و آمریکا» در ایالت فلوریدا صحبت می‌کرد خطاب به یهودیان حاضر در جلسه گفت: بسیاری از شما به افرادی در دولت قبلی رای داده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید برای من توضیح دهید چرا این کار را کردید، چون آن‌ها علاقه چندانی به اسرائیل نداشته‌اند. اسرئیل هیچ دوستی بهتر از من ندارد.

با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست‌جمهوری ترامپ در تلاش است تا آرای ایالت‌های اصلی آمریکا را جلب کند.

اگرچه یهودیان آمریکایی در اقلیت هستند، اما در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالت فلوریدا نقش اساسی دارند.

یهودیان حاضر در آمریکا همچنین با توجه به نفوذی که لابی آیپک در ایالات متحده دارد، نقشی بسزا در به شهرت رسیدن و پیشرفت سیاستمداران حامی اسارئیل در آمریکا دارند.

یهودیان آمریکایی غالبا به دموکرات‌ها تمایل دارند.

«شلدون ادلسون» از صهیونیست‌های شاخص آمریکایی، از بنیانگذاران شورای اسرائیل و آمریکا و حامیان جدی ترامپ محسوب می‌شود. منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترامپ کاخ سفید دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه اسراییلی: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز اورشلیم پست نوشت: اسرائیل به دلایل استراتژیک حمله منتسب شده به این رژیم به ایران را نمی‌پذیرد اما روشن نیست که چرا پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اطلاعات مربوط به این حمله را به رسانه‌های آمریکایی درز می‌دهد.

بیشتر بخوانید ماجرای شنیده شدن صدای شدید در اصفهان / فرمانده‌کل ارتش: انفجار مربوط به تیراندازی پدافند به شئ مشکوکی بوده

اورشلیم پست نوشت: اسرائیل به دلایل استراتژیک حمله منتسب شده به این رژیم به ایران را نمی‌پذیرد اما روشن نیست که چرا پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اطلاعات مربوط به این حمله را به رسانه‌های آمریکایی درز می‌دهد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ چند رسانه آمریکایی به نقل از منابعی که نام آنها را اعلام نکرده‌اند، ادعاهایی مبنی بر محدود بودن حمله، نقش نداشتن آمریکا، قصد نداشتن جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به حمله و … را مطرح کرده‌اند.

منبع: دیده بان ایران

کد خبر: 1227653 برچسب‌ها اسرائیل

دیگر خبرها

  • آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
  • مداخله آمریکا در خاورمیانه؛ دغدغه جدید رأی دهندگان آمریکایی برای انتخابات ۲۰۲۴
  • جزئیات خدمت رسانه‌ای آمریکا برای اسرائیل از قول رسانه عبری
  • نابرابری‌های نژادی درون اتاق‌های اعدام در آمریکا
  • روزنامه اسراییلی: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد
  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
  • بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم