Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:10:29 GMT

فاز دوم مدرسه استثنایی خیر ساز درالبرز گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۵۷۳۴

فاز دوم مدرسه استثنایی خیر ساز درالبرز گشایش یافت

این مجموعه آموزشی در زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان گشایش یافت.

فاز دوم این مدرسه استثنایی دارای امکاناتی از جمله سالن همایش، کلاس درس ، کارگاه مهارتی و کتابخانه است.

در مدرسه استثنایی زمردیان آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و فردیس ۱۶۰ دانش آموز با نیازهای ویژه در پایه پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم  تحصیل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و فردیس دراین آیین گفت: معلولان هدیه ای از سوی خدا هستند و کسانی که از آنها مراقبت و حمایت می کنند نیز سفیر خداوند هستند.

ولی اله احمدی خاطرنشان کرد: نگاه خیرین نیک اندیش در راه خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه ارزشمند است.

وی بیان داشت: خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه یک توفیق الهی است زیرا خیرازمیان کارهای خیربهترین و زیباترین کار را انتخاب کرده است.

وی تصریح کرد: با بهره برداری ازفاز دوم این مدرسه شرایط  ادامه تحصیل برای دانش آموزان پایه متوسط دوم در مدرسه استثنایی زمردیان فراهم شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز نیز در این آیین گفت: برای خدمات رسانی آموزشی و تربیتی به دانش آموزان با نیازهای ویژه نیاز به مشارکت خیرین مدرسه ساز داریم.

عباس کشاورز خاطرنشان کرد: مدارس استثنایی دارای شرایط خاص و با استانداردهای ویژه ای هستند که خوشبختانه در سال های اخیر مدارس ساخته شده شرایط لازم را برای دانش آموزان دارد.

وی یادآورشد: دانش آموزان با نییازهای ویژه در البرز نیاز به نگاه مهربان و دستان سخاوتمند خیرین دارند.

وی ادامه داد: در استان البرزحدود ۴ هزاردانش آموز با نیازهای ویژه در ۵۵ کد مدرسه تحت نظر ۵۵۰ فرهنگی مشغول به تحصیل هستند.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز البرزنیز با اشاره به اینکه دانش آموزان با نیازهای ویژه استان در حوزه های مختلف مثل کنکور و مسابقات ورزشی افنخارآفرین بوده اند، خاطرنشان کرد: دانش آموزان با نیازهای ویژه ثابت کرده اند که نقص های ظاهری و جسمی محدودیت هست اما معلولیت واقعی نیست.

محمد رضا اسپرورین اظهارداشت: هم اکنون ۳ پروژه بزرگ در آموزش و پرورش استثنایی استان در دست احداث است که پروژه مجتمع آموزشی خیرساز دخترانه و پسرانه فاطمة‌الزهرا (س) در شهرستان نظرآباد به عنوان مجهزترین مدرسه استثنایی کشور با هدف ارائه خدمات آموزشی و حمایتی به دانش آموزان با نیازهای ویژه مهم ترین آن است.

وی یادآورشد: مدارس استثنایی تکه ای از بهشت هستند که خیرین نیک اندیش در این میدان خاضر شده اند تا خدمت کنند.

وی تصریح کرد: از همین مدرسه زمردیان سه دانش آموز وارد دانشگاه شده اند.

برچسب‌ها افتتاح البرز مدارس استثنایی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح البرز مدارس استثنایی دانش آموزان افتتاح البرز مدارس استثنایی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود، از فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پایان خرداد ادامه دارد.
دانش آموزان می‌توانند برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) سفارش خود را ثبت کنند.
دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.
ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از ۱۰ تیر آغاز می‌شود و تا ۹ شهریورادامه دارد.
دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم هم از ۱۰ تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
قیمت کتاب‌های درسی به طور میانگین ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.
کتاب‌های درسی دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان | جزئیات درباره ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • قیمت کتاب‌ های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان مشخص شد
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا