Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:02:26 GMT

اختلاف اصلی دنیزلی با تراکتور چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۵۷۵۷

مصطفی دنیزلی در حالی از تیم فوتبال تراکتور جدا شد که از مدت‌ها پیش با مدیران این باشگاه به دلیل مسائل مختلف اختلاف نظر داشت.
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، باشگاه تراکتور تبریز روز گذشته (شنبه) پس از شش ماه با مصطفی دنیزلی سرمربی ترکیه‌ای خود قطع همکاری کرد و این مربی به همراه دستیارانش به کشورش بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیزلی که در مدت زمان حضور در تبریز با حاشیه‌های مختلفی روبه‌رو بود در حالی از جمع تراکتوری‌ها جدا شد که این اتفاق دلایل مختلفی داشت. باشگاه تراکتور از ابتدای فصل به دنبال اضافه کردن چند دستیار ایرانی به جمع کادرفنی این تیم بود، اما در تمام مقاطع پیشنهادات مدیران باشگاه تراکتور با مخالفت جدی سرمربی ترکیه‌ای مواجه شد و این مربی اعتقاد داشت به هیچ عنوان به دستیار احتیاجی ندارد.

در ابتدا فصل و با نتایج خوب تراکتور همه چیز مطابق میل سرمربی کهنه کار تبریزی‌ها پیش می‌رفت، اما با شروع نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر، مدیران باشگاه تراکتور در جلسات خود با دنیزلی با معرفی چندین مربی پیشنهاد اضافه شدن چند دستیار و تشکیل کمیته فنی برای آنالیز حریفان را به سرمربی ترکیه‌ای تیمشان می‌دهند که این پیشنهاد هم با مخالف دنیزلی روبه‌رو می‌شود. علاوه بر این عدم اطمینان سرمربی تراکتور به برخی بازیکنان تیمش و کنار گذاشتن آن‌ها از ترکیب اصلی و تمرینات باعث بالا رفتن کشمکش بین مدیران باشگاه و این مربی می‌شود.

در نهایت پس از این اتفاقات مسئولان باشگاه تراکتور در جلسه روز پایانی خود با دنیزلی بر لزوم اضافه شدن چند دستیار و آنالیزور به کادرفنی تأکید دوباره می‌کنند و با مخالفت چندین‌باره دنیزلی، دو طرف به همکاری خود پایان می‌دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور لایحه بودجه 99 استیضاح ترامپ گاز مرکاپتان بوی نامطبوع تهران دنیزلی تراکتور اختلاف تیم فوتبال باشگاه تراکتور انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور لایحه بودجه 99 استیضاح ترامپ گاز مرکاپتان بوی نامطبوع تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه و به خصوص سر جیم راتکلیف که به تازگی بخشی از سهام یونایتد را خریداری کرده است به صورت جدی به دنبال اخراج تنهاخ و انتخاب سرمربی جدیدی برای فصل آینده باشند.

جستجو برای پیدا کردن جانشین مناسب برای این مربی هلندی از چند ماه قبل آغاز شده بود اما به نظر می‌رسد که مدیران شیاطین سرخ در انتخاب گزینه مد نظرشان با مشکلات جدی مواجه شده‌اند و همین موضوع به دردسر بزرگی برای آنها تبدیل شده است.

روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده است که تصمیم نهایی درباره سرنوشت سرمربی منچستر یونایتد هنوز گرفته نشده و این احتمال وجود دارد که با توجه به نبود گزینه قابل توجه برای جانشینی او، تن‌هاخ به حضورش روی نیمکت منچستریونایتد ادامه دهد.

این در حالیست که پیش از این گفته شده بود توماس توخل و گراهام پاتر گزینه‌های اصلی مدیریت باشگاه منچستریونایتد برای هدایت این تیم در فصل آینده هستند اما هنوز توافقی با این دو مربی انجام نشده است و همین موضوع شانس تن‌هاخ برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!