Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ ناراحتی آندره‌آ استراماچونی از مسولان باشگاه استقلال طی یکی دو روز اخیر سروصدای زیادی به پا کرده و حتی این موضوع بازتاب فراوانی در رسانه های ایتالیایی داشته است.

سرمربی استقلال به دلیل عدم پرداخت ۱۱۰ هزار دلار و تعویق در واریز دستمزدش روز گذشته با لباس شخصی در مجموعه انقلاب حاضر شد و امروز نیز در نشست خبری شرکت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل نشست اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال ظهر امروز برگزار و مقرر شد رقم بدهی باشگاه به این مربی در اولین اقدام پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: استراماچونی در آستانه پایان همکاری با استقلال

در این نشست اعضای هیئت‌مدیره در خصوص مسائل مختلف صحبت کردند و قرار است طلب سرمربی ایتالیایی تا فردا به این مربی پرداخت شود.

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ فردا به مصاف پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس می‌رود.

منبع: خبر ورزشی خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استراماچونی سرمربی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در نشست با انجمن کارفرمایی صنایع کانی غیرفلزی استان قزوین اظهار کرد: حوزه کانی یکی از بخش های پر رغبت و مزیت دار برای استان است و باید در اولویت حمایت بخش های حاکمیتی قرار گیرد.

وی افزود: در راستای به حداقل رساندن مشکلات این واحدها از مدیران این شرکت ها انتظار می رود مشکلات خود را مطرح کنند و نگذارند این مشکلات مزمن شود.

اعلایی گفت: رفع ناترازی انرژی به ویژه برق یکی از مشکلات و مطالبات جدی تولیدکنندگان است که قرار شد در جلسه ای به ریاست معاون اقتصادی استاندار با انجمن های صنعتی و تولیدی این موضوع مورد تدبیر قرار گیرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: سرمایه گذاری در تولید برق هم یکی از موضوعات راهگشا در این حوزه است و شرکت ها در این زمینه هم می توانند ورود کنند و از ظرفیت هایی مثل مزایای شهرک انرژی خورشیدی بهره مند شوند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در تولید اظهار کرد: یکی از شقوق مشارکت مردم در تولید، بهینه سازی مصرف انرژی از سوی مردم و به طبع آن قطع نشدن برق واحدهای تولیدی و افزایش تولید است که بسیار موثر است و امیدواریم مردم استان در این زمینه نهایت همکاری را به خصوص در ایام پیک مصرف برق داشته باشند.

در این نشست تعدادی از اعضای حاضر در جلسه به بیان مهم ترین مطالبات و دغدغه های خود پرداختند.

گفتنی است؛ این نشست به میزبانی واحد صنعتی کاشی الوند برگزار شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896710

دیگر خبرها

  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!