Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه تراکتور تبریز روز گذشته (شنبه) پس از شش ماه با مصطفی دنیزلی سرمربی ترکیه‌ای خود قطع همکاری کرد و این مربی به همراه دستیارانش به کشورش بازگشت.

به گزارش تابناک ورزشی، دنیزلی که در مدت زمان حضور در تبریز با حاشیه‌های مختلفی روبه‌رو بود در حالی از جمع تراکتوری‌ها جدا شد که این اتفاق دلایل مختلفی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه تراکتور از ابتدای فصل به دنبال اضافه کردن چند دستیار ایرانی به جمع کادرفنی این تیم بود، اما در تمام مقاطع پیشنهادات مدیران باشگاه تراکتور با مخالفت جدی سرمربی ترکیه‌ای مواجه شد و این مربی اعتقاد داشت به هیچ عنوان به دستیار احتیاجی ندارد.

در ابتدا فصل و با نتایج خوب تراکتور همه چیز مطابق میل سرمربی کهنه کار تبریزی‌ها پیش می‌رفت، اما با شروع نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر، مدیران باشگاه تراکتور در جلسات خود با دنیزلی با معرفی چندین مربی پیشنهاد اضافه شدن چند دستیار و تشکیل کمیته فنی برای آنالیز حریفان را به سرمربی ترکیه‌ای تیم شان می‌دهند که این پیشنهاد هم با مخالف دنیزلی روبه‌رو می‌شود. علاوه بر این عدم اطمینان سرمربی تراکتور به برخی بازیکنان تیمش و کنار گذاشتن آن‌ها از ترکیب اصلی و تمرینات باعث بالا رفتن کشمکش بین مدیران باشگاه و این مربی می‌شود.

در نهایت پس از این اتفاقات مسئولان باشگاه تراکتور در جلسه روز پایانی خود با دنیزلی بر لزوم اضافه شدن چند دستیار و آنالیزور به کادرفنی تأکید دوباره می‌کنند و با مخالفت چندین‌باره دنیزلی، دو طرف به همکاری خود پایان می‌دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور لایحه بودجه 99 استیضاح ترامپ گاز مرکاپتان بوی نامطبوع تهران دنیزلی جدایی تراکتور تابناک ورزشی دستیار ایرانی انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور لایحه بودجه 99 استیضاح ترامپ گاز مرکاپتان بوی نامطبوع تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه تراکتور که قبل از همکاری با پاکو خمس در میانه‌ی راه فصل 02-1401 کارش در لیگ‌برتر را همراه با قربان بردیف پیش برده بود، دوباره تصمیم به انتخاب این سرمربی گرفته و قصد دارد این مربی ترکمن را انتخاب کند.

قربان بردیف که در نیم‌فصل نخست لیگ بیست و دوم هدایت تراکتور را برعهده داشت و این تیم را در میانه جدول قرار داده بود، با نظر محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه دوباره در آستانه بازگشت قرار دارد و احتمالا به زودی معارفه خواهد شد.

باشگاه تراکتور پس از پایان همکاری با قربان بردیف، مذاکرات خود را با یحیی گل‌محمدی و یکی، دو گزینه شاغل در لیگ برتر انجام داده بود، اما در نهایت به قربان بردیف رسیده و این سرمربی دوباره به تبریز برمی‌گردد.

تیم فوتبال تراکتور با کادر فنی موقت در دیدار روز جمعه مقابل نساجی مازندران حاضر خواهد شد، اما پس از این مسابقه قرار است قربان بردیف به‌عنوان سرمربی جدید سرخ پوشان تبریزی معرفی شود.

ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین، دو ستاره خارجی تراکتور که در گذشته شاگرد بردیف بودند هم نظر مثبتی روی این انتخاب داشتند و زنوزی نیز نظر مثبتی روی بازگشت این سرمربی داشته تا جانشین پاکو خمس مشخص شود.

بردیف در آذرماه سال گذشته و پس از نیم‌فصل همکاری با تراکتور تصمیم گرفت به روسیه برود و هدایت سوچی را برعهده بگیرد که البته حضورش روی نیمکت این تیم پس از پنج بازی به پایان رسید تا حالا دوباره در آستانه بازگشت به تراکتور باشد.

کد خبر 845242 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت
  • خداحافظی تلخ تراکتوری‌ها: بدرود سینیور خمس!
  • پشت‌پرده فسخ قرارداد سرمربی پاکو خمس با تراکتور!
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد