Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرق الاوسط، «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی، تروریستی بودن تیراندازی اخیر از سوی یک تبعه سعودی در یک پایگاه هوایی در فلوریدا را رد کرد.

به گفته اسپر، خیلی زود است که تیرندازی اخیر در فلوریدا را تروریستی عنوان کنیم.

اسپر که در میان مقامات نظامی و دفاعی آمریکا حضور داشت، افزود که بررسی‌ها درباره این حادثه ادامه دارد، اما نمی‌توان در حال حاضر حادثه اخیر را تروریستی عنوان کرد و هنوز هیچ انگیزه‌ای در پشت این حادثه کشف نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات وزیر دفاع آمریکا به دنبال وقوع حادثه تیراندازی از سوی یک تبعه سعودی در یک پایگاه هوایی در ایالت فلوریدا صورت گرفته که در جریان آن چهار نفر دیگر کشته شدند. این تبعه سعودی در این پایگاه هوایی مشغول فراگرفتن دوره‌های آموزشی بوده است.

پیش از این پلیس آمریکا اعلام کرده بود که ۶ سعودی را با هدف بازجویی درخصوص حادثه تیراندازی به پایگاه هوایی و دریایی پنساکولا در ایالت فلوریدا بازداشت کرده است.

مظنون اصلی این تیراندازی در جریان حادثه به ضرب گلوله مأموران پلیس کشته شد و بنا بر گزارشها، فرد مهاجم از یک اسلحه کمری برای این حمله استفاده کرده است.

«ریک اسکات» فرماندار سابق فلوریدا که هم‌اکنون نماینده این ایالت در مجلس سنای فدرال است؛ در واکنش به حادثه تیراندازی در پایگاه هوایی «پنساکولا» خواستار بازنگری کلی در قوانین آموزش نظامیان بیگانه شده است.

کد خبر 4792339

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا عربستان سعودی عملیات تروریستی مارک اسپر ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ایران دونالد ترامپ سوریه ناتو روسیه فلسطین ترکیه لبنان فرانسه عربستان سعودی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نبی‌الله قاسمی با اشاره به حادثۀ تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: راز مرگ تلخ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد

او اضافه کرد: یک کودک پنج ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارندۀ سلاح مجاز در حین بازی با سلاح به‌سمت خالۀ خود که حدود ۱۴سال دارد شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به‌نام آن‌ها است مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

او بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228165 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • (ویدیو) مقایسه قبل و بعد محل پرتابه اسرائیل به پایگاه هوایی اصفهان
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند